۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۳۹۷۶۹
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار مدیر عامل رسا:

رسانه‌ها با تمام وجود برای تقویت عنصر امید در جامعه نقش آفرینی کنند

رسانه‌ها با تمام وجود برای تقویت عنصر امید در جامعه نقش آفرینی کنند
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به نزدیک شدن انتخابات از رسانه‌ها درخواست کرد با تمام وجود برای تقویت عنصر امید در جامعه تلاش و نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در دیدار حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از این رسانه حوزوی که در استان آذربایجان شرقی به سر می‌برند، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات خبرگزاری رسا و گرامیداشت روز خبرنگار، به تبیین اهمیت رسانه‌ها و نقش آفرینی خبرنگاران پرداخت و نقش آنان را در تبیین و آگاهی سازی افراد جامعه ممتاز و بی‌بدیل توصیف کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در خط مقدم مقابله با دشمنان و مبارزه با نقشه‌های تبلیغاتی آنان قرار دارند، به بیان چند نکته کلیدی خطاب به اصحاب رسانه پرداخت و بیان داشت: صداقت، رعایت انصاف و ایجاد امید بین مردم و جامعه از مهم‌ترین نکاتی است که اگر سرلوحه فعالیت خبرنگاران عزیز قرار گیرد، آنها می‌توانند به نظام و حاکمیت بیش از پیش کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: اگر رسانه‌ها و خبرنگاران نواقص و کاستی‌ها را بیان می‌کنند که باید هم بیان کنند، در کنار آن باید دستاوردها پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای جامعه و مخاطبان خود تشریح کنند.

رسانه‌ها با تمام وجود برای تقویت عنصر امید در جامعه نقش آفرینی کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به راهبرد دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، رسالت مهم رسانه‌ها و خبرنگاران در راستای امید آفرینی را به آنان گوشزد کرد و با اشاره به نزدیک شدن انتخابات از رسانه‌ها درخواست کرد با تمام وجود برای تقویت عنصر امید در جامعه و خنثی سازی نقشه دشمنان تلاش و نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین فرایند تمهید شده برای پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را اقدامی ارزشمند و خوب توصیف کرد.

وی همچنین با اذعان به گلایه مندی مردم نسبت به برخی از مشکلات معیشتی و گرانی‌ها، خطاب به اصحاب رسانه تاکید کرد: رسانه‌ها در کنار انعکاس این موضوع باید به اصل مهم تقویت روحیه امید و ایمان در بین آحاد ملت که مورد تاکید و تصریح رهبر معظم انقلاب اسلامی است، توجه ویژه ای داشته باشند تا ان شاءالله مردم همچون گذشته در صحنه دفاع از نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی باقی مانده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

ارسال نظرات