۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۳۹۷۷۰

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
حجت الاسلام محققی و جمعی از مسئولان این خبرگزاری حوزوی در نخستین برنامه خود در سفر به استان آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از مسئولان این خبرگزاری حوزوی، نخستین برنامه خود در سفر استان آذربایجان شرقی را با دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز آغاز کردند.

مدیرعامل خبرگزاری رسا در این دیدار از حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به عنوان عالمی مهذب، انقلابی، مردمی و یاد کرده و ضمن توصیف مردم این دیار به مردمانی ولایی، انقلابی و مدافع ارزش‌ها، اظهار داشت: ما به سهم خود از برنامه‌ها اقدامات و زحمات حضرت عالی تقدیر و تشکر می‌کنیم و حضرتعالی را از ائمه جمعه موفق و مردمی و از افتخارات حوزه علمیه می‌دانیم.

حجت الاسلام محققی همچنین گزارش کوتاهی از اقدامات و فعالیت‌های خبرگزاری رسا در موضوعات مختلف ارائه کرد و از عنایت و توجهات نماینده معزز ولی فقیه تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز نیز در این دیدار با ابراز خرسندی به جهت ملاقات صورت گرفته، از فعالیت‌های ارزشمند خبرگزاری رسا تقدیر و تشکر کرده و روز خبرنگار را به تمامی دست اندرکاران این رسانه حوزوی تبریک و تهنیت گفته و نکاتی را درباره اهمیت کار رسانه‌ها و نیز نقش آنان در جامعه بویژه در تقویت روحیه ایمان و امید در جامعه بیان کرد.

گفتنی است، مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از مسئولان این خبرگزاری حوزوی در این سفر قرار است با مدیران حوزه‌های علمیه، علما، مسئولان فرهنگی و تبلیغی و همچنین با برخی از گروه‌های جهادی حوزوی دیدار و گفت وگو داشته باشند.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
ان شاالله این سفر باعث انعکاس بیشتر اخبار خوب و مثبت حوزه های علمیه گردد
1
0