۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۳۹۸۱۸

کتاب «تشکیلات توحیدی» از منظر رهبر انقلاب روانه بازار نشر شد

کتاب «تشکیلات توحیدی» از منظر رهبر انقلاب روانه بازار نشر شد
کتاب «تشکیلات توحیدی» جامع‌ترین و منسجم‌ترین محتوا در زمینه‌ی سازوکار امتداد توحید در فعالیت‌های تشکیلاتی از منظر مقام‌معظم‌رهبری (مُدّظلّه‌العالی) چاپ و منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «تشکیلات توحیدی» جامع‌ترین و منسجم‌ترین محتوا در زمینه‌ی سازوکار امتداد توحید در فعالیت‌های تشکیلاتی از منظر مقام‌معظم‌رهبری (مُدّظلّه‌العالی) با جمع آوری و نویسندگی حسن رزمی و سید مهدی جعفری با قطع وزیری در ۶۴۰ صفحه چاپ و منتشر شده است.

کتاب تشکیلات توحیدی، مجموعه‌ای است از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) که در زمینه‌ی فنون، مهارت‌ها و الزامات کار تشکیلاتی با رویکرد معرفتی و معنوی به رشته‌ی تحریر درآمده است.

این اثر را می‌توان یکی از جامع‌ترین و منسجم‌ترین کتاب‌های تشکیلاتی و مدیریتی به‌شمار آورد که پس از مطالعه و بررسی حدود ۲۰ هزار صفحه از بیانات و مکتوبات معظم له، در مدت دو سال نگاشته شده است.

ویژگی بارز و وجه تمایز کتاب حاضر نسبت به کتب موجود در این است که تمامی بخش‌ها و فصول آن از زاویه‌ی جهان‌بینی توحیدی موردِبررسی قرار گرفته است تا خواننده‌ی محترم بتواند نسبت به چگونگیِ امتداد توحید در عرصه‌های مختلفِ کار تشکیلاتی به‌صورت کاملاً کاربردی آگاهی پیدا کند. 

این کتاب قابل استفاده برای فعّالین تشکّل‌ها، مدیران ارشد و میانی، دانشجویان و طلاب انقلابی و دغدغه‌مند، فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی_تربیتی، هیئات و موسسات می باشد.

علاقه‌مندان جهت خرید کتاب همراه با ۳۰% تخفیف می توانند ازطریق تارنمای besat313.ir مراجعه کنند.

کتاب «تشکیلات توحیدی» از منظر رهبر انقلاب روانه بازار نشر شد



ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
ساام. از کجا میشه تهیه کرد؟ قیمتش چقدره؟
0
0