۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۷۳۹۸۳
تکرار/ آيت الله خاتمي در گفت و گو با رسا:

هر دو طرف پذيرفتند که بگو مگوها را خاتمه دهند/ از انتشار اخبار دروغ در خصوص يک مکالمه خصوصي متاسفم

خبرگزاري رسا ـ آيت الله سيد احمد خاتمي ضمن بيان توضيحاتي در خصوص خبر منتشر شده از رايزني خود با آيت الله يزدي و آيت الله هاشمي گفت: هر دو بزرگوار پذيرفتند که به اين مسائل خاتمه دهند.
آيت الله خاتمي  آيت الله سيد احمد خاتمي
آيت الله سيد احمد خاتمي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا ضمن ارائه توضيحاتي در خصوص خبر منتشر شده از تماس وي با آيت الله هاشمي رفسنجاني گفت: اخبار منتشر شده در اين خصوص نادرست است.

وي افزود: من براي ايجاد همدلي در سطح عالي کشور و در جهت پايان نزاع تلاشي انجام دادم و در اين راستا هم با آيت الله يزدي و هم با آيت الله هاشمي گفت و گو کردم.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم افزود: در اين گفت و گوها از هر دو اين عزيزان خواستم که به بگو مگوها خاتمه دهند و هر دو بزرگوار نيز پذيرفتند.

آيت الله سيد احمد خاتمي با اشاره به خبر منتشر شده در برخي رسانه ها در اين خصوص، متذکر شد: بنابراين اخباري که در برخي سايت ها آمده مبني بر اينکه سيد احمد خاتمي گفته آقاي يزدي اشتباه کرده و يا اعتراف به اشتباه نموده دروغ است. همچنين اينکه آقاي هاشمي نيز اين مطلب را نپذيرفته نيز دروغ است و ايشان در مکالمه تلفني قول عدم پيگيري دادند.

استاد درس خارج حوزه علميه قم با ابراز بي اطلاعي از منبع انتشار اينگونه اخبار افزود: متاسفم از اينکه يک مکالمه تلفني خصوصي اينگونه منتشر مي شود و مطالب نادرست و غير واقعي بدان افزوده مي گردد.

گفتني است برخي از سايت ها با انتشار خبري مدعي شده بودند که آيت الله سيد احمد خاتمي در تماس با رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام از وي درخواست کرده که نامه خود به آيت الله يزدي را منتشر نکند و عنوان نموده که آيت الله يزدي در سخنان خود اشتباه نموده و به اشتباه خود نيز اقرار کرده است. /914/ت302/ج
ارسال نظرات