۰۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۷۳۹۸۴
نماینده ولی فقیه در سپاه:

برخی خواص اصل ولایت فقیه را انکار می کنند / لحظه‌ای نباید از یاد و راه امام راحل و شهدا غافل بمانیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی خواص چرا به سخنان رهبری انقلاب توجه نمی‌کنند و از فتنه‌های اخیر تبری نمی‌جویند و به دامن انقلاب و مردم و رهبری بر نمی‌گردند و اصل ولایت فقیه که برگرفته از آیات و روایات و تعالیم اسلامی بوده را انکار می‌کنند و به مخالفت با آن می‌پردازند.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي، نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته در گردهمایی علما و روحانیان شهرستان شاهرود، گفت: دشمن قبل و بعد از انتخابات با طراحی‌های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام برآمد ولی هوشیاری و بصیرت و آگاهی ملت ما جلوی این حرکات شوم دشمن را گرفت.

وی افزود: امروز ملت ایران واقعیت را پذیرفتند و دوست و دشمن این نظام و انقلاب را شناختند و مشخص شد که چه اشخاصی و با چه هزینه‌هایی درصدد ضربه زدن به این کشور برآمدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: متاسفانه امروز عده‌ای در کشور با دشمنان همراه شدند و با آنان از طرق مختلف همکاری می‌کنند که برای چنین افرادی باید ابراز تاسف کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی افزود: انقلاب اسلامی ایران حاصل خون هزاران شهید است و ما وظیفه داریم که از اصل این انقلاب محافظت و پاسداری کنیم و ادامه دهنده راه امام (ره) و شهدا باشیم.

وی با انتقاد از سکوت برخی خواص در بعد از انتخابات اظهار داشت: این افراد چرا به سخنان رهبری انقلاب توجه نمی‌کنند و از فتنه‌های اخیر تبری نمی‌جویند و به دامن انقلاب و مردم و رهبری بر نمی‌گردند و اصل ولایت فقیه که برگرفته از آیات و روایات و تعالیم اسلامی بوده را انکار می‌کنند و به مخالفت با آن می‌پردازند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حضور ملت ایران در روز نهم دی ماه امسال به عنوان یک حماسه ملی و ماندگار یاد کرد و گفت: اگر این حضور ملت در روز نهم دی ماه امسال نبود باید بپذیریم که دشمن به اهداف خود دست یافته بود و به راه خود ادامه می‌داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی افزود: لحظه‌ای نباید از یاد و راه امام راحل و شهدا غافل بمانیم و ادامه راه این عزیزان ما را برای همیشه در مقابل دشمنان بیمه می‌کند.

وی بیان داشت: امروز دشمن از راه توطئه نرم به جنگ با ما برخاست و ما باید بیش از گذشته هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی گفت: امروز عده‌ای متاسفانه دچار انحراف سیاسی شده‌اند و در دام دشمن قرار گرفته‌اند که باید با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب باید به آغوش ملت باز گردند.

وی افزود: معیارهای امروز ما برای حفظ این انقلاب، پای بندی به ولایت فقیه، قانون اساسی و فرامین امام راحل است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز شناخت تهدیدات برای ما مهم است و ملت ایران باید در جهت شناخت این توطئه دشمن آگاهی پیدا کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی افزود: ایران اسلامی ما امروز با اتکا به سلاح ایمان و وحدت توانست پیروزی خوبی را به دست آورد و به این پیروزی خود افتخار می‌کند و دشمنان را به تعجب واداشته اند.

در این گردهمایی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد، جمعی از علما، ائمه جمعه و جماعات، روحانیان مستقر و طرح هجرت، مبلغان و استادان مدارس علمیه و مسؤولان دستگاه های اجرایی شهرستان شاهرود حضور داشتند./960/پ202/ص

 

ارسال نظرات