۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۳۹۸۸۵
رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

حادثه تروریستی شاهچراغ نشانه ددمنشی دشمنان ایران قوی است

حادثه تروریستی شاهچراغ نشانه ددمنشی دشمنان ایران قوی است
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر تأکید کرد که عملیات تروریستی داعش در حرم مطهر شاهچراغ نشان از ددمنشی دشمنان ایران قوی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر طی گفت و گویی ضمن محکومیت عملیات تروریستی در شاهچراغ، اظهار داشت: عملیات تروریستی امروز داعش نشان از ددمنشی دشمنان ایران قوی است؛ چراکه پیروزی های بزرگ سیاسی در منطقه به نفع مقاومت و ایران اسلامی رقم خوده و آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در سایه دیپلماسی انقلابی به ثمر نشسته است.

وی ابراز داشت: خفاشان تاریک‌پرست، کافران مرتد و حیوانات در لباس انسانیت چنان دیوانه ای ترقه ای بسوی مردم بی دفاع پرتاب کرده اند تا اذهان را به مقاصد شوم خود سوق دهند؛ اما زهی خیال باطل که با این ترفندها، ذره ای در اعتقادات راسخ ملت بزرگ ما خللی ایجاد گردد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: داعش نوزاد نامشروع استکبار، صهیونیزم و ارتجاع است که سردار بزرگ ما آخرین میخ نابودی این قبیله آدم کش را بر تابوت آن کوبید و باید بدانیم دست و پا زدن این میته متعفن جز افزایش تنفر انسانهای آزاده و مسلمانان واقعی نسبت به عملکرد جاهلانه آنان فایده ای را به دنبال نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر افزود: ما ضمن محکوم کردن این عمل خبیثانه از مسئولین مرزی و داخلی انتظار مطالعه بیشتر نسبت به ابعاد امنیتی این ماجرا را داریم.

وی گفت: همچنین شهادت و مجروحیت عزیزانمان را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و مردم فهیم ایران اسلامی تسلیت و تبریک عرض نموده و با درود بیکران بر روح بلند شهید عزیز آستانه مقدسه شاهچراغ، برای شفای عاجل مجروحان حادثه از آستان ربوبی حضرت حق طلب دعا و سلامتی می نماییم.

ارسال نظرات