۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۷۳۹۸۸۶
حجت الاسلام محمودی:

دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید

دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با محکومیت جنایت تروریستی در شیراز گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی معاون امور استانها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور شامگاه یکشنبه ۲۲ مرداد ماه در مراسم شهدای مقاومت که در مسجد و حسینیه ارشاد شهر تهران با حضور آحاد مختلف مردم انقلابی تهران ، مسئولان‌ و خانواده های معظم شهدای مقاومت‌ شهر تهران برگزار شد، خاطرنشان کرد: شمارش معکوس برای افول رژیم صهیونیستی آغاز شده است و همه کارشناسان سیاسی این مسئله را اعلام کرده اند که این رژیم کمتر از ۲۵ سال آینده نابود خواهد شد؛ ان شاءالله بزودی و زود نابودی اسرائیل را خواهیم دید و به لطف الهی و جبهه مقاومت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی امروز کرانه باختری مسلح شده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر امروز اسرائیل شکننده شده است ، مدیون خون شهدای مقاومت هستیم ، بنده به عنوان یک طلبه دست و پای پدران شهدای مقاومت را بوسه می زنم و به وجود خانواده های معظم شهدای مقاومت افتخار می کنم؛ شهدای مقاومت و جبهه مقاومت همیشه ایثارگری و جانفشانی کرده اند ؛ اگر امروزه امنیت داریم به برکت همین شهدای عزیز است و باید قدران خانواده های آنها باشیم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: برخی از مسئولان که تا دیروز بر علیه جبهه مقاومت صحبت می کردند و خانواده شهدای مقاومت را ناراحت می کردند ، امروزه دوباره به دنبال قدرت هستند ، اما جمله من خطاب به آنها این است که آقایان که تا دیروز جبهه مقاومت را نادیده می گرفتید ، بروید و توبه کنید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: عمال استکبار جهانی ساعاتی پیش با حمله مجدد به امامزاده شاهچراغ در شیراز می خواستند تعداد زیادی از هموطنان و زائران آن مکان مقدس را به شهادت برسانند و عده ای را شهید و مجروح کردند ، دشمنان از ایران و ایرانی کینه دارند ، تا زمانی که از عاشورا و فرهنگ فاطمی و حجاب دم بزنیم آنها با ما دشمنی می کنند ؛ دشمنان بدانند با این شهادت ها ملت ایران استوار تر شده و خون مطهر شهدا چهره دشمنان را رسوا می کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با محکومیت جنایت تروریست‌ها در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

معاون امور استانها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: دشمنان با جنگ نرم، اعتقادی و فرهنگی با تمام قوا به مصاف ملت ایران آمده است و وظیفه ما در فضای حقیقی و مجازی جهاد تبیین است ؛ دشمن کارش دشمنی است وهمه باید در برابر آن آرایش جنگی گرفته و در فضای مجازی مجاهدت کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: در زمان اهل‌بیت(ع)، کاروان جهاد تبیین به پرچمداری و علمداری حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) بعد از شهادت امام حسین(ع) انجام شد، ما نیز با الگو از آن عزیزان باید امروزه برای انقلاب مهدوی جهاد تبیین کنیم.

ارسال نظرات