۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۷۳۹۸۸۸

پیام مدیر سابق حوزه فارس در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ

پیام مدیر سابق حوزه فارس در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ
حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی با محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) خواستار برخورد قاطع با مباشران و حامیان این جنایت شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی، نماینده طلاب و فضلای شیراز با محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) خواستار برخورد قاطع با مباشران و حامیان این جنایت شد.

در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر سابق حوزه علمیه فارس و نماینده طلاب و فضلای شیراز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بار دیگر دستان جنایتکار و مزدوران دشمنان قسم خورده اسلام از آستین جلادان خبیث دیگری بیرون آمد و حرم نورانی اولیاء حق را آماج تیرهای کینه و دشمنی خود قرار داد و عده ای از مؤمنان را در خون خود غلطاند.

این بار نیز داعش، این غده سرطانی و ولید شوم استکبار چهره خونخوار خود را به همگان نمایش داد و بر طبل رسوایی بدخواهان ملت کوبید.

اینجانب ضمن اعلام محکومیت شدید این حمله تروریستی از مردم شریف ایران می خواهم که در مقابل فراخوان ها و توطئه های ضدانقلاب هوشیار باشند و با همدلی و وحدت دست در دست مسئولان در تأمین امنیت جامعه بکوشند و از مسئولان امنیتی و قضایی هم می خواهم که انتقام این حمله ددمنشانه را از مباشران و حامیان پشت پرده گروهک های ضد دین و ضد مردم بگیرند.

محمد استوار میمندی

ارسال نظرات