۰۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۳۹۹۴
امام جمعه موقت اهواز:

ملت ایران قدمی از مواضع ولایتی خود عقب نشینی نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ملت ایران قدمی از مواضع ولایتی خود عقب نشینی نمی کند.
حجت الاسلام حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تاکید حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: به تمام کشورهای جهان اعلام می کنیم که انقلاب ما، انقلابی اسلامی است و هرگونه نام وعملی که نفی اسلام می کند را نمی پذیریم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده تاکید کرد: باید هدف انقلاب اسلامی را به نسل های آینده به ویژه جوانان جامعه منتقل کرده و آنها را با آرمان های انقلاب آشنا سازیم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه، تقارن دهه فجر با دهه اربعین حسینی پیام مهمی دارد گفت: انقلاب اسلامی ایران به تبعیت ازقیام تاریخی امام حسین (ع)، پیام آور دفاع از آرمان ها و حفظ ارزش های دینی است.

وی با بیان اینکه، راه انقلاب اسلامی همچنان زنده و پویا است خاطر نشان کرد: ما باید آرمان های انقلاب اسلامی را برای جوانان خود معرفی کنیم تا بتوانند این راه مقدس را ادامه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده تاکید کرد: انقلاب اسلامی  مرهون عنایات الهی، حضرت بقیة‌الله (عج) و خون پاک شهیدان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است که باید برای پاسداری از آن و خدمت به مردم همه مسوولان به مسوولیت های خود عمل کنند.

امام جمعه موقت اهواز خاطر نشان کرد: دشمنان با توطئه های خود، قصد از بین بردن نظام اسلامی بوده و هستند ولی با عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج)، به هیچ یک از اهداف شوم خود نرسیدند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم آمل مبنی بر هویت جمهوری اسلامی، مردم و ایمان مردم است خاطر نشان کرد: کسی فکر نکند که عده ای خاص آمده اند تا بر مردم حاکم شوند، بلکه این نظام، حکومتی مردمی با محوریت دین است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با بیان اینکه، جمهوری اسلامی، بر مواضع خود پایدار است گفت: ملت ایران قدمی از مواضع ولایتی خود عقب نشینی نمی کند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه اظهار داشت: این همه دشمنی استکبار جهانی با ایران، نشان از بر حق بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایدار ماندن مردم بر مواضع ولایت محور خود است.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که ما هیچ کس باج نمی دهیم، اشاره و تصریح کرد: دشمنان بدانند، فشارهای اقتصادی و سیاسی، ایجاد فتنه و توطئه های مختلف، هیچ تاثیری در حرکت به سوی آرمان های انقلابی مردم نخواهد گذاشت و ما زیر بار ذلت نمی رویم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با بیان اینکه دشمن در پی سلب آرامش عمومی و ایجاد نا امنی در جامعه است گفت: همه مسوولین به ویژه قوه قضائیه به مسوولیت خطیر و بزرگ خود عمل کنند تا آرامش جامعه حفظ شود.

امام جمعه موقت اهواز وظیفه مردم در برابر توطئه های دشمن را، تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: همه باید با تبیعت از مقام معظم رهبری و اعتماد به مسوولین کشور، در مقابل دشمنان ایستاده و توطئه های آنان را نقش بر آب کنند.

وی سلب اعتماد مردم نسبت به مسوولین کشور را از اهداف دشمن عنوان کرد و افزود: ما از مسوولین قضایی می خواهیم بدون اندک مسامحه ای به مسوولیت خطیر خود عمل کند تا مردم نسبت به اجرای قانون اعتماد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در ادامه، اعتراض برخی نخبگان نسبت به نتایج انتخابات را یادآور شد و گفت: حوادث پس از انتخابات در ابتدا با ظاهر اعتراض به نتایج و تدریجاً به مقابله با قانون و نظام مقدس اسلامی تبدیل شد.

امام جمعه موقت اهواز از اقدام قاطعانه قوه قوضائیه نسبت به اعدام اغتشاشگران روز عاشورا حمایت کرد و گفت: ضمن تقدیر و تشکر از قوه قضائیه و مسوولین نظامی و انتظامی از این اقدام، از این قوه می خواهیم به این روند خود ادامه داد و تمام فتنه گران را به سزای اعمال خود برسانند زیرا آنان به مقدسات شریف اسلام توهین کردند.

وی در پایان به برگزاری همایش 2000 نفری طرح صالحین در اهواز اشاره کرد و گفت: پایگاه های مقاومت بسیج اهواز، ارزشی، ولایتمدار، توام با فرهنگ اسلامی است که دارای ظرفیت بسیار غنی و استعدادهای فراوانی است که باید به آن توجه کرد./945/پ202/ص

 

 

ارسال نظرات