۰۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۳۹۹۹
امام جمعه تبریز:

رهبر انقلاب همان قاطعیت امام راحل در برخورد با فتنه‌ها را دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حال حاضر رهبری معظم انقلاب خلف صالح و تربیت یافته امام راحل است که در طول 20 سال اخیر در مقابل توطئه ها و فتنه های فتنه گران با تدبیر ایستاده و قاطعیت امام گونه دارند.
1/ آيت الله شبستري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: آنان که از نقش رهبری در کنترل اغتشاشات اخیر غافل هستند، بدانند که رهبر فرزانه انقلاب همان قاطعیت امام راحل در برخورد با فتنه های زمان را دارند
.

عضو خبرگان رهبری گفت: در حال حاضر رهبری معظم انقلاب خلف صالح و تربیت یافته امام راحل است که در طول 20 سال اخیر در مقابل توطئه ها و فتنه های فتنه گران با تدبیر ایستاده و قاطعیت امام گونه دارند.

وی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی تصریح کرد: اگر نقش مؤثر و سازنده رهبری در حوادث پس از انتخابات نبود، امروز نظام اسلامی با بحران های عدیده ای رو به رو بود.

آیت الله شبستری در ادامه خطاب به دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند، برای ریشه کنی هرگونه آشوب و درس عبرت برای بقیه، مسببان و مباشران اتفاقات و حوادث اخیر را به جزای اعمالشان برساند.

وی با اشاره به اجرای حکم اعدام دو نفر از اغتشاشگران حوادث اخیر، گفت: مردم استان آذربایجان شرقی از دستگاه قضایی به سبب این اقدام مقتدرانه قدردانی می کند و انتظار دارد این قاطعیت در برخورد با دیگر عوامل فتنه نیز ادامه یابد.

آیت الله شبستری با اشاره به اعترافات عوامل اغتشاشات اخیر اظهار داشت: بخشی از اعترافات منافقان، بهایی ها و سلطنت طلبان نشان داد که آنها حتی برای براندازی نظام انواع سلاح وارد کشور کرده بودند و هدفی جز مقابله با جمهوری اسلامی نداشتند.

خطیب جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح هدفمندسازی یارانه ها، اظهار داشت: این طرح نباید موجب نگرانی مردم و به خصوص قشر مستضعف جامعه شود.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان نباید در اجرای این طرح به فرم های اقتصادی خانوارها اکتفا کنند، گفت: بایستی نگرانی ها موجود از سوی رسانه ملی برطرف شود.

آیت الله شبستری گفت: اگر چنانچه در خوشه بندی این طرح نیز اشتباهاتی رخ داده بنا به قول مسؤولان امر در آینده و مراحل بعدی قابل جبران می باشد./935/پ202/ص.

ارسال نظرات