۰۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۴۰۰۱
امام جمعه اردبیل:

هیچ راه بازگشتی از مسیر انقلاب متصور نیست

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: هیچ راه بازگشتی از مسیر انقلاب اسلامی و امام راحل متصور نیست.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه ‌های نماز جمعه اظهار داشت: آنان که سنگ آمریکا را بر سینه می کوبند، بدانند که آرمان امروز ملت ایران با سی سال گذشته تفاوتی ندارد
.

وی ادامه داد: عده ای خودفروخته با خیال خام به حوادث اخیر در کشور دلخوش بودند، اما مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران نشان دادند که هیچگاه زیر پرچم آمریکا نخواهند رفت.

 امام جمعه اردبیل خاطر نشان کرد: آمریکا احساس می‌کند ایران پنجاه و یکمین ایالت این کشور است، اما این خواب همیشه آشفته را به گور خواهد برد چراکه ملت ایران در مسیر خود همچنان آرمان های امام راحل را الگوی خود قرار داده است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگویی برای آزادیخواهان جهان است، گفت: هیچ راه بازگشتی از مسیر انقلاب اسلامی و امام راحل متصور نیست.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر، دهه عزت ملت ایران و ذلت دشمنان و استکبار جهانی است، گفت: دشمن در روز قدس و 16 آذر امسال با شعارهای ساختارشکنانه، اهانت و جسارت به عکس امام تلاش کرد که ملت ایران را پشیمان‌ از انقلاب نشان دهد در حالی که ملت ما نه تنها از این مسیر پشیمان نشده بلکه روز به روز بر اقتدار این انقلاب افزوده می‌شود.

وی با اشاره به الگوگیری مردم عراق از انقلاب اسلامی مردم ایران تصریح کرد: مردم آزادیخواه عراق این روزها به مردم دنیا درسی دادند که همیشه به یادگار خواهد ماند و آن درس شرافت و دفاع از استقلال سرزمینی خود بوده است.

 خطیب جمعه اردبیل ادامه داد: دخالت آمریکا در وارد کردن اعضای ضدانسانی بعث صدام یک حرکت توطئه‌برانگیز است، آمریکا سعی کرد با اعزام معاون کاخ سفید سران عراق را وادار به پذیرش اعضای بعث در انتخابات مجلس کند اما مردم عراق با راهپیمایی و هوشیاری خود این توطئه را خنثی کردند.

وی با انتقاد از تلاش دشمنان برای راه اندازی جنگ قوم گرایی در منطقه گفت: افراد قوم‌گرا و ناسیونالیستی از عاقبت افرادی چون صدام و هیتلر را که به برتری نژادی خود افتخار می‌کنند، عبرت گرفته و از مسیر غلط خود برگردند./935/پ202/ص

 

ارسال نظرات