۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۴۰۰۹۸
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با رسا:

اقدامات کور تروریستی باعث تغییر مسیر انقلاب نخواهد شد

اقدامات کور تروریستی باعث تغییر مسیر انقلاب نخواهد شد
آیت‌الله حسینی بوشهری با محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: جنایتکاران با انجام چنین جنایاتی به دنبال تغییر مسیر انقلاب هستند اما باید بدانند که این جنایات مردم را در رسیدن به اهداف عالی انقلاب جدی‌تر می‌کند.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا دومین حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) را جانکاه توصیف کرد و گفت: این جنایتکاران عوامل استکبار هستند و از طرف آن‌ها نقش آفرینی می‌کنند؛ این‌ها به زعم خود می‌خواهند به کشور اسلامی ایران لطمه وارد کنند؛ این‌ها مردم بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند و مجروح می‌کنند تا التیامی بر زخم‌هایشان باشد.

وی تصریح کرد: این‌ها هنوز نظام اسلامی و مردم دلداده و عاشق اهل بیت (ع) را نشناخته‌اند؛ فکر می‌کنند با این حرکت‌ها می‌توانند مردم را از مسیر انقلاب، آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب جدا کنند؛ این اشتباه راهبردی آن‌ها است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با محکوم کردن جنایت تروریستی اخیر در شاهچراغ ابراز داشت: در قاموس انسانیت و بشریت، چنین اقداماتی محکوم است؛ این جنایتکاران باید به جزای اعمال خود برسند؛ اربابان و کسانی که این‌ها مزدور آن‌ها هستند، به دنبال نا امن جلوه دادن کشور هستند لکن تجربه 44 ساله ثابت کرده است که ما از مسیر اصلی خود منحرف نمی‌شویم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: ما از مراحل سخت و پیچیده‌ای که دشمنان برای این انقلاب ایجاد کرده‌اند گذشته‌ایم، این گونه وقایع را نیز به فضل پروردگار عالم پشت سر خواهیم گذاشت و آنچه باقی می‌ماند بد نامی جنایتکاران است.

وی انجام چنین حرکت‌های تروریستی را مکمل فتنه‌های پیشین ارزیابی کرد و گفت: فکر می‌کنند با انجام چنین اقدامات نابخردانه تمرکز مسئولان و مردم را از کارهای کلیدی و اساسی کشور بر هم خواهند زد.

آیت‌الله حسینی بوشهری از خدای متعال صبر و اجر برای خانواده شهدا و مجروحان اینگونه حوادث خواستار شد و اظهار داشت: هر عزیزی که به شهادت برسد یا مجروح شود برای ما بسیار سخت و ناراحت کننده است اما مسئولان و مردم را بیش از پیش برای رسیدن به اهداف بلند و متعالی تقویت خواهد کرد.

ارسال نظرات