۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۴۰۰۹۹
آیت‌الله غروی در گفت‌وگو با رسا:

حمله تروریستی به شاهچراغ بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است

حمله تروریستی به شاهچراغ بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمله تروریستی به شاهچراغ را بخشی از جنگ ترکیبی دشمن ارزیابی کرد و گفت: این حملات تروریستی تنها حاصل تفکر افراطی وهابی نیست.

آیت‌الله سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و استاد درس خارج حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا ضایعه سنگین حرم شاهچراغ را حرمت شکنی بقاع متبرکه اسلامی توصیف کرد و گفت: داعش هویت خود را نشان داده است و برخورد آن‌ها با مقدسات و کسانی که ارتباطی با ائمه هدی دارند مشخص است؛ این‌ها با تفکر خشک و غیر صحیح خود افرادی را فریب می‌دهند تا چنین وقایع و رخدادهایی را انجام دهند.

وی تصریح کرد: پشت چنین ماجراهایی تنها تفکر افراطی وهابی نیست بلکه خود وهابی‌گری از نقشه‌های شوم استعمارگران است؛ نقشه‌های این‌ها است که به مقدسات توهین می‌کنند و با شکستن قبح چنین حرکاتی بویژه در ایران اسلامی به عنوان پایتخت جهان تشیع سعی می‌کنند راه را برای از بین بردن مذهب شیعه هموار سازند.

آیت‌الله غروی با اشاره به وقایع و آشوب‌های اخیر در کشور اظهار داشت: در این موقعیت خاص، چنین حرکت زشتی انجام می‌شود تا زمینه و فضا را برای به هم ریختگی و آشوب آماده کنند؛ رهبر معظم انقلاب نیز پیشتر به وجود جنگ ترکیبی اشاره کردند که این واقعه نیز بخشی از همان جنگ ترکیبی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مراقبت بیشتر در مقابله با حرکات تروریستی بویژه در ماه‌های محرم و صفر تأکید کرد و ابراز داشت: این‌ها عوامل بیگانگان هستند که سعی می‌کنند وقایع، فتنه و آشوب سال گذشته را ادامه دهند و آتش فتنه را روشن نگه دارند.

وی به دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی با انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: دشمنان اسلام افرادی را فریب می‌دهند تا به طور کامل نقشه آن‌ها را اجرا کنند؛ بخشی از این نقشه در ایجاد ناامنی است که به این صورت خود را نشان می‌دهد و ما باید با تمام وجوه نقشه دشمن مقابله کنیم.

ارسال نظرات