۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۷۴۰۲۰
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

تبیین صحیح امام خمینی از ولایت فقیه سبب ماندگاری این جایگاه شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، گفت: ولایت فقیه جامعه اسلامی را به سمت تعالی و سعادت سوق می دهد.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران


حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درساری، نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی را همانند وظیفه انبیاء الهی دانست و افزود: ولایت فقیه جامعه اسلامی را به سمت تعالی و سعادت سوق می دهد.

وی با بیان این که همه دنیا به نقش ولایت فقیه در ایران اسلامی واقف هستند، تصریح کرد: به دلیل نقش بی بدیل ولی فقیه در جمهوری اسلامی ایران، دشمنان انقلاب سی سال است که به دنبال تضعیف این جایگاه مهم هستند، اما به یاری خدا تمامی نقشه های آنان خنثی می شود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در طول سی سال گذشته با تمام توان خود از سنگر ولایت فقیه محافظت کردند، خاطر نشان کرد: هیچ قدرتی توان تضعیف جایگاه ارزشمند ولایت فقیه در جامعه ایرانی نیست.

حجت الاسلام نظری، با مهم ارزیابی کردن جایگاه ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) با تبیین صحیح این جایگاه رفیع، موجب ماندگاری ولایت فقیه در ایران اسلامی شدند.

وی با تأکید بر این که همه افراد جامعه ایران اسلامی باید تلاش کنند تا خدشه ای به جایگاه رفیع ولایت فقیه در کشوروارد نشود، گفت: پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در طول سال های گذشته به برکت نقش آفرینی جایگاه بلند ولایت فقیه بوده است. ولایت فقیه موجب افتخار انقلاب اسلامی در دنیا شده است.پیوند قلبی ملت با رهبر خود ماندی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در بخش دیگری از سخنان خود فتنه های اخیر در کشور را یک نوع ترفند در جهت براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: تنها راه مقابله با خفاشان فتنه‌گر و اغتشاش‌گر، نور معرفت و بصیرت است.

حجت الاسلام با تأکید بر افزایش بصیرت در سطوح مختلف جامعه گفت: وقتی نور معرفت و آگاهی از سرزمین جان ملتی غروب کرد و ظلمت ناآگاهی جانشین آن شد، خفاشان فتنه گر میدان دار می شوند و با بهره گیری از تاریکی جهالت مردم، آنان را به منجلاب گمراهی و انحراف می کشانند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه اظهار داشت: هرچه شاخه های درخت جهالت زیادتر باشد، آتش فتنه گران شعله‌ورتر و در نتیجه قدرت تخریب و احتراق آن افزون تر خواهد شد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با تاکید بر ضرورت هوشیاری امت حزب الله در برابر توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی بیان داشت: غفلت از توطئه‌های دشمن می تواند زمینه مناسبی برای ظهور فتنه‌گران و اغتشاش‌گران باشد.

وی اضافه کرد: هنگامی که ملتی وجود دشمن را توهم بداند و از نقشه های او غافل بماند و هیچ خطری را از ناحیه آنان احساس نکند، بی گمان بالاترین خدمت را به دشمن نموده و او را در تداوم دشمنی‌اش یاری رسانده و بدین طریق، ضربه مهلک بر شجره هستی خویش وارد کرده است. 

حجت الاسلام نظری ادامه داد: دشمن، همواره در پی فرصتی برای ضربه زدن می باشند و اساساً برنامه‌های غفلت از دشمن و توهم دانستن آن، خود توطئه ای است که دشمن آن را طرح ریزی می‌کند و احیاناً برخی از خود‌ی‌های غافل، از آن متاثر می شوند بنابراین، مؤمنان راستین باید با چراغ بصیرت به حوادث اجتماعی و سیاسی بنگرند و مواظب توطئه‌های دشمن باشند./950/ت302/ص

ارسال نظرات