۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۷۴۰۲۴۵

حمایت لیدر اپوزیسیون از بمباران اتمی مردم ژاپن

حمایت لیدر اپوزیسیون از بمباران اتمی مردم ژاپن
سروش لشکری ملقب به «هیچکس» لیدر اغتشاشات اخیر در توییتی از بمباران اتمی مردم ژاپن توسط آمریکا، حمایت کرد!

بعد از اختلاف شدید بین اپوزیسیون و لیدرهای اغتشاش اخیر در ایران، حالا این جریان ضد ایرانی پرده‌ها را کنار زده‌اند و چهره جنایتکار خود را به مردم نشان می‌دهند.

ماجرا از این قرار است که شخصی به‌نام «نیل دگراس تایسون» فیزیکدان معروف آمریکایی در صفحه توییتر خود در سالگرد بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناکازاکی ژاپن توسط آمریکا، می‌نویسد: «در این هفتاد و هشتمین سالگرد بمباران ناکازاکی، در حین تماشای فیلم اوپن هایمر چندین بار اشک ریختم.»
 


«نیل دگراس تایسون» اخترفیزیکدان معروف آمریکایی


سروش لشکری ملقب به «هیچکس» از لیدرهای اغتشاشات اخیر در جواب این اخترفیزیکدان نوشت: «نمی‌خواهد اشک تمساح بریزید؛ باید بعضی وقت‌ها تصمیم سخت بگیرید. اگر آمریکا کمونیست‌ها (مردم شوروی) را هم بمباران می‌کرد دنیا بهتر می‌شد. مردم ژاپن الان با آرامش زندگی می‌کنند.»
 


لازم به ذکر است که در حمله اتمی آمریکا به دو شهر ژاپن یعنی هیروشیما و ناکازاکی حدود ۲۲۰.۰۰۰ نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که شامل ۲۰.۰۰۰ نظامی ژاپنی و بقیه را شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دادند.

این توییت از سروش لشکری آنقدر زننده و مایه آبروریزی بود که صدای برخی ضدانقلاب‌ها را هم درآورد. ضدانقلاب‌ها به این توییت واکنش نشان دادند و موجب آبروریزی یک لیدر اپوزیسیون در سطح بین‌الملل با توییت انگلیسی‌اش دانستند.
 


بمباران هسته‌ای دو شهر ژاپن در جنگ جهانی دوم، جنایت تاریخی است که مورد تقبیح جهانیان شمرده می‌شود اما به نظر این لیدر آشوب‌های خیابانی، اتفاق مبارکی است! جالب اینجاست که باز هم سروش لشکری در مقابل انتقاد کاربران، موضع خود را اینگونه تکرار می‌کند، وی می‌نویسد: «هنوز مطمئن نیستم که بمباران ژاپن از نظر اخلاقی قابل قبول بوده یا نه! اما توییت من در پاسخ به جمهوری اسلامی بود که از آمریکا، نماد شیطان ساخته است!»
 


گفتنی است که اخیرا اشکان فدایی از اعضای گروه ملتفت، علت جدایی سروش لشکری (هیچکس) از این گروه را عضویت در گروه تروریستی مجاهدین‌خلق عنوان کرده بود. اشکان فدایی در صفحه شخصی خود نوشته است: «نمیخواستم عمومی بگم ولی سروش اصرار داره بشینه اینور اونور دروغ ببافه. دلیل جدایی سروش و ملتفت رابطه این آقا با تروریستای مجاهدینه نه چیز دیگه. اینم عکسای پدر مادر آزاده اکبری، زن این آقاست وسط انقلاب. که البته چیز خصوصی‌ای نیست و انقدر وقیحه که همه اینا عمومی رو صفحه مادرزنش هست.»
 


سروش لشکری در اغتشاشات سال گذشته، مردم را به آشوب و حمل سلاح گرم فرامی‌خواند تا جایی که راهکار میداد اگر سلاح ندارید سلاح نیروهای امنیتی را ضبط کنید! (اینجا بخوانید)
 

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات