۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۷۴۰۳۱۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

اعزام ۴۰ پزشک و پرستار لرستانی به عراق در ایام اربعین

اعزام ۴۰ پزشک و پرستار لرستانی به عراق در ایام اربعین
دلفان از اعزام ۴۰ پزشک و پرستار در ایام اربعین به کشور عراق خبر داد و گفت: این تعداد پزشک و پرستار برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائرین، به کشور عراق اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، بهرام دلفان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برپایی مواکب درمانی و سلامت لرستان در کربلای معلی خبر داد و گفت: 40 پزشک و پرستار استان لرستان در ایام اربعین حسینی (ع) برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زوار حسینی (ع) به کشور عراق اعزام می شوند .

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در خصوص تأمین دارو با رئیس جمعیت هلال احمر کشور انجام شده است، افزود: داروی مواکب کربلا تامین می شود.

وی از اعزام آمبولانس به مرز مهران خبر داد و گفت: از پنجم شهریور هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس استان لرستان برای پوشش مراسم اربعین به مرز مهران اعزام می شود.

دلفان خاطرنشان کرد: برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز10 نفر از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: از چهارم شهریور ۱۶ نفر از کادر درمان لرستان شامل پزشک، پرستار و کارشناس بیهوشی برای استقرار در مراکز پیش تعیین‌شده به استان ایلام اعزام می‌شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد: پایگاه‌های جاده‌ای ۱۱۵ باید صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ جاده‌های لرستان را پوشش دهند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات