۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۴۰۳۶۳

دیدار رئیس جمهور با مراجع تقلید

دیدار رئیس جمهور با مراجع تقلید
رئیس جمهور که به منظور حضور در اجلاس جهانی روز مساجد به قم سفر کرده پس از زیارت بارگاه منور کریمه اهل بیت با مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران اسلامی صبح امروز به همراه هیأتی به شهر مقدس قم سفر و پس از زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تنی چند از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس جمهور قرار است در «اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد» و همچنین «پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» سخنرانی کند که این همایش پیش از ظهر امروز با رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر ۲ کتاب با موضوع شهید والامقام مدافع حرم مصطفی صدرزاده، با حضور حدود ۳۰۰۰نفر از خادمین و دست‌اندرکاران مساجد نمونه سراسر کشور و مسئولین کشوری و لشکری در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

رئیس جمهور در بدو ورود در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از سوی مسئولین استانی مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار رئیس جمهور با مراجع تقلید

رئیس جمهور با آیت‌الله نوری‌همدانی دیدار کرد

‌‌رئیس جمهور در نخستین برنامه در سفر به استان قم، به دیدار حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید رفت و گزارشی از آخرین وضعیت کشور در حوزه بین‌الملل، اقتصاد، عمران، سیاسی و ... ارائه کرد.

دیدار رئیس جمهور با مراجع تقلید

دیدار رئیس جمهور با آیت الله سبحانی

آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در ادامه دیدارهایش با مراجع تقلید در قم، ‌با حضرت آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به مشکلاتی که دولت در آغاز کار داشت، به دغدغه‌‌های دولت در سفرهای استانی کرد و گفت: بحمدالله در گرانی و تورم شاهد روند کاهشی هستیم.

دیدار رئیس جمهور با آیت الله مکارم شیرازی

رئیس جمهور در ادامه سفر خود به شهر مقدس قم با حضور در بیت حضرت آیت الله مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار رئیس جمهور با مراجع تقلید

در این دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی توصیه هایی مهم خطاب به رییس جمهور و دولت سیزدهم به منظور حل مشکلات ارائه کرد.

زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با تولیت آستان مقدس و دیدار و گفت‌وگو با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دیگر برنامه‌های رئیسی در سفر به قم می‌باشد./927/

عباس قاسم پور

عباس قاسم پور
ارسال نظرات