۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۷۴۰۵۴
امام جمعه زنجان:

بازگشت امام خمینی ‌استقلال و آرامش مردم را به همراه داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بازگشت ‌امام خمینی‌(ره) از پاریس، آرامش را برای ایران به ارمغان آورد.
امام خميني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی واعظی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان،روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ایام الله دهه فجر‌ حادثه‌ای مبارک و بزرگ برای ملت ایران است.

وی با بیان این‌که بازگشت حضرت امام خمینی‌(ره) از پاریس، آرامش را برای ایران به ارمغان آورد، اذعان داشت: بازگشت حضرت امام پیام استقلال، آزادی و عدالت را به همراه داشت.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به این‌که استان زنجان در سی سال گذشته تبدیل به یک آزمایشگاه و آموزشگاه شده بود، افزود: استاندار فعلی زنجان، جانی تازه به استان بخشید و با پی‌گیری و تلاش های خود زنجان را از انزوا و گوشه‌گیری خارج کرد.‌

وی با تاکید براین که استاندار زنجان باید همه کسانی را که به بهانه قانون در مقابل پیشرفت و توسعه استان ایستادگی می‌کنند، با افراد توانمند جا به جا کند، تصریح کرد: مسؤولان نیز باید یاری‌گر استاندار در ساخت، توسعه و تحول در این استان باشند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همچنین به خدمات استاندار زنجان به عنوان ‌مسؤول پرتلاش و انقلابی اشاره کرد و افزود: استاندار زنجان با اراده و همه قوا برای توسعه و آبادانی استان تلاش می‌کند و تمام موانع را که سد راه پیشرفت و توسعه است، کنار می‌زند./935/پ202/س

ارسال نظرات