۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۴۰۷۳
عضو خبرگان رهبری:

نخبگان با تحلیل درست از مسائل کشور دشمن را ناامید کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه تاکید کرد: نخبگان نباید اجازه دهند عوامل دشمن به تأمین اهداف سردمداران خود بپردازند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، عضو مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) مراغه اظهار داشت: دشمنان وقتی کوچک‌ترین اختلاف سلیقه ای را در بین مردم می بینند، با بزرگ جلوه دادن آن در صدد استفاده از فرصت‌ها برای منافع خود هستند.

وی خاطر‌نشان کرد: اگر مردم، خواص، نخبگان و افراد سرشناس در برابر این فرصت ها علیه دشمنان ایستادگی کنند، در برابر بزرگ‌ترین مشکلات نیز می توانند ‌وحدت، همدلی و به‌ویژه سرافرازی انقلاب اسلامی را به رخ همگان بکشند.

امام جمعه مراغه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: مردم ‌به ویژه خواص و نخبگان نباید اجازه دهند عوامل دشمن به تأمین اهداف سردمداران خود بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم با کنار هم قرار گرفتن در این روزها به دشمنان ثابت می کنند که به دشمنان اجازه سوء استفاده از فرصت‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی را نمی دهند.

وی با تأکید بر رسالت روحانیان و نخبگان حوزوی در شرایط کنونی کشور ادامه داد: همه خواص، نخبگان به ویژه رسانه ها در عرصه‌های مختلف وظیفه دارند با تفسیر و تحلیل اتفاقات روز به شکل صحیح و واقعی، مانع ایجاد تفرقه و از هم گسستگی مردم از سوی دشمنان شوند./935/پ202/س
ارسال نظرات