۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۴۱۰۳۰

نحوه ثبت دروس الشخص الاعتباری برای اساتید حوزه + صوت

نحوه ثبت دروس الشخص الاعتباری برای اساتید حوزه + صوت
اساتید برای ثبت دروس الفائق، الشخص الاعتباری و تمهیدی فقه معاصر از طریق سامانه اساتید مراجعه و طرح جاری را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، درس الشخص الاعتباری برای تدریس به طلاب پایه ۱۰ در قسمت دروس پایه ۱۰ در طرح جاری، قابل انتخاب است.

درس الشخص الاعتباری برای تدریس به طلاب درس خارج در قسمت دروس آزاد در طرح جاری قابل انتخاب است.

اساتید محترم می‌توانند الشخص الاعتباری ۲ را هم‌زمان با الشخص الاعتباری ۱ انتخاب نمایند یا فقط یکی از آن دو را انتخاب نمایند و مرتب بر هم نیستند.

طلاب محترم هم در وقت انتخاب درس می‌توانند از ابتدای سال تحصیلی هر دو بخش کتاب را هم‌زمان یا یکی را مقدم بر دیگری بخوانند.

دفتر فقه معاصر در این باره با اشاره به نحوه ثبت دروس الفائق و الشخص الاعتباری و تمهیدی فقه معاصر برای اساتید اظهار داشت: باید دروس فقه معاصر در سامانه اساتید مراجعه کرده و طرح جاری را انتخاب کنید تا دروس مشخص داده شوند.

درس الفائق بدون هیچ تغییری در پایه 8 ارائه می شود و اساتید می توانند این درس را همراه با پایه تحصیلی انتخاب کنند.

اگر استادی بخواهد درس الفائق را به طلاب درس خارج هم تدریس کند، باید در قسمت دروس آزاد، علاوه بر این که باید درس پایه 8 را انتخاب کرده است، در همان جا نیز درس الفائق 1 و 2 را انتخاب کند و محدویت ساعتی هم نخواهند داشت.

روش انتخاب کتاب الشخص الاعتباری هم همانند انتخاب کتاب الفائق می باشد و این کتاب برای پایه 10 تعیین شده است و می توان برای طلاب خارج نیز ارائه داد.

دروس تمهیدی فقه معاصر که دروسی هستند که طلاب پایه های 9 و 10 و درس خارج می توانند این ها را انتخاب کنند و از امتیاز آن برخوردار شوند که نحوه انتخاب این دروس برای اساتید نیز به این صورت است که اساتید پایه تحصیلی را بر روی دروس آزاد گذاشته و از قسمت برنامه و عناوین درسی درس مورد نظر را انتخاب کنند.

صوت توضیحات دفتر فقه معاصر 

ارسال نظرات