۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۴۱۰۴۰
آیت الله فقیهی:

دولت با رفع نگرانی‌های رهبری در حل مشکلات معیشتی قدردان حمایتهای ایشان باشد

دولت با رفع نگرانی‌های رهبری در حل مشکلات معیشتی قدردان حمایتهای ایشان باشد
آیت اللّه فقیهی در نامه‌ای خطاب به دولت محترم با تقدیر از اقدامات زیربنایی، خواستار قدردانی بیشتر از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و حل مشکلات معیشتی مردم شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت اللّه محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به مناسبت هفته دولت، در اظهاراتی خطاب به دولت محترم با تقدیر از اقدامات زیربنایی، خواستار قدردانی بیشتر از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و حل مشکلات معیشتی مردم شد.

متن نامه وی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

باعرض تسلیت ایام اربعین حسینی علیه‌السلام، و گرامیداشت هفته دولت و با مسئلت مزید توفیقات برای دولت محترم و تقدیر از اقدامات و کارهای زیربنایی انجام‌شده در این مدّت، با توجه به بیانات حکیمانه امروز رهبری بزرگوار انقلاب دامت برکاته در دیدار با هیئت دولت، نکاتی چند را خدمت مسئولان محترم تقدیم می‌نمایم.

حمایت و تمجید مقام معظم رهبری از فعالیت‌های خوب دولت، علاوه بر اینکه موجب افتخار برای این عزیزان است؛ مسئولیت را بسیار سنگین‌تر نموده و همه باید قدردان این حمایت‌ها و تمجیدها باشیم و بهترین قدردانی، رفع نگرانی و دغدغه‌های ایشان است.

امیدوارم نکات مهمّی که توسط مقام معظم رهبری در باب لزوم استقرار عدالت، کاهش فاصله طبقاتی، ثبات بازار، ثبات نرخ ارز، رشد تولید، رفع گرانی مستأصل‌کننده مسکن و اجاره بها، کاهش تورّم به‌ویژه در مواد غذایی، عملیاتی‌شدن تفاهم‌نامه‌ها و سندهای همکاری بین المللی مطرح گردید، و درخواست جدّی علما و حوزه‌های علمیه از دولت پر کار و فعّال همین مطالب است، به زودی رفع شود و از آلام و دشواری‌هایی که مردم عزیز ما در این زمینه‌ها متحمّل می‌شوند کاسته گردد.

قطعاً خدمت خالصانه به ملّت شریف ایران، مرضیّ خداوند متعال و موجب جلب رضایت حضرت ولیّ‌عصر ارواح العالمین له الفداء خواهد شد. ادام الله توفیقاتکم

والسلام عليکم و رحمة الله

محسن فقیهی

۸ شهریور ۱۴۰۲

ارسال نظرات