۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۴۱۰۹۶
آیت الله سیفی مازندرانی:

وظیفه اصلی مجمع جهانی اهل بیت شناساندن محاسن و معارف کلمات اهل بیت به جهانیان است

وظیفه اصلی مجمع جهانی اهل بیت شناساندن محاسن و معارف کلمات اهل بیت به جهانیان است
آبت الله سیفی مازندرانی تصریح کرد: وظیفه اصلی مجمع جهانی اهل بیت شناساندن محاسن و معارف کلمات اهل بیت (ع) به جهانیان می‌باشد، اما به گونه‌ای که مخالف وحدت که توصیه اکید اهل بیت (ع) است، نباشد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیفی مازندرانی در دیدار آیت االله رمضانی رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) ضمن تقدیر از حسن مدیریت و حسن سابقه وی به شرح فعالیت‌های علمی خود و  موسسه معهد الاجتهاد الفعال پرداخت.

آیت الله سیفی مازندرانی ابراز کرد: وظیفه اصلی این مجمع شناساندن محاسن و معارف کلمات اهل بیت(ع) به جهانیان می‌باشد، اما به گونه ای که مخالف وحدت که توصیه اکید اهل بیت(ع) است، نباشد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز کرد: پاسخگوئی به شبهات کلامی و اعتقادی با عنایت به روایات و منهج اهل بیت(ع) از امور مهم و تاثیر گذار و موجب گرایش مردم به مقام منیع امامت  خواهد شد.

وی اظهار کرد: مجمع جهانی اهل بیت(ع) باید نقش محوری رسانه ای خود را در ترویج معارف اهل بیت به تمام جهان ایفا کند.

در این دیدار  آیت الله رمضانی با تمجید از فعالیت‌های علمی آیت الله سیفی مازندرانی درخواست کرد که ایشان از فعالیت های پژوهشی و علمی  مجمع جهانی اهل بیت(ع) بازدید داشته باشد.

رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) اظهار کرد: اینکه جنابعالی در مسائل مهم فقهی و کلامی با روش علمی سامرائی تالیفات متعدد دارید بسیار مهم است و حتما آثار و نوشته های شما بسیار قابل استفاده خواهد بود.

وی با اشاره به سابقه حضور خود در کشورهای اروپایی ابراز کرد: علماء تشیع باید پیشگام حل معضلات علمی و پاسخگوی شبهات اعتقادی در سطح بین المللی باشند.

ارسال نظرات