۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۴۱۱۷۵
حجت الاسلام ذاکری تشریح کرد؛

برنامه های اربعین حسینی در شهر مقدس قم

برنامه های اربعین حسینی در شهر مقدس قم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، برنامه‌های پیاده‌روی اربعین حسینی در شهر مقدس قم را اعلام کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ذاکری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم طی گفت و گویی با اشاره به جایگاه زیارت اربعین در مکتب اهل بیت علیهم السلام به عنوان یکی از نشانه های مؤمن و نقش آن در تمدن سازی نوین اسلامی، شور و اشتیاق وصف ناپذیر دلدادگان زیارت اربعین سید و سالار شهیدان که همه ساله پر رونق تر از گذشته برپا می شود را اردوگاهی برای تربیت و آماده سازی یاوران امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء برشمرد.

وی با بیان این نکته که پیاده روی شب و روز اربعین در قم از سابقه ای بیش از سه دهه برخوردار است، گفت: ان شاءالله برنامه های اربعین حسینی در قم با حضور مواکب مردمی و تبلیغی و مشارکت خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله علیه السلام و منتظران ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به این برنامه ها اظهار داشت: پیاده روی اربعین در قم از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها تا مسجد مقدس جمکران در مسیر بلوار پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۴ و ۱۵ شهریور) می باشد.

حجت الاسلام ذاکری ادامه داد: شروع خدمات مواکب در بلوار پیامبر اعظم (ص) روز سه شنبه (شب اربعین) از ساعت ۱۷ و برنامه پیاده روی دلدادگان حسینی، چهارشنبه روز اربعین از ساعت ٦ صبح تا ٨ شب می باشد.

وی در پایان گفت: همچنین قرائت زیارت اربعین روز چهارشنبه بعد از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و شروع ویژه برنامه های روز اربعین در مسجد مقدس جمکران از ساعت ١٧ خواهد بود.

ارسال نظرات