۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۴۱۲۲۴
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

حجت الاسلام عباسی شخصیتی خستگی ناپذیر، ولایت مدار و انقلابی بود

حجت الاسلام عباسی شخصیتی خستگی ناپذیر، ولایت مدار و انقلابی بود
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی ضمن تسلیت درگذشت حجت الاسلام عباسی، وی را شخصیتی خستگی ناپذیر، فداکار و با اخلاص دانست.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی امام جمعه مشهد اردهال کاشان و نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تشکر و قدردانی از ابراز همدردی کسانی که در مصیبت درگذشت حجت الاسلام حمزه عباسی مسئول دفتر امام جمعه مشهد اردهال موجب تسلی داغ دیدگان شدند، حجت الاسلام عباسی را شخصیتی خستگی ناپذیر و  فداکار دانست.

وی افزود: حجت الاسلام عباسی فردی بود که در کارهای اخلاص داشت و وقت ناشناسی و کار شبانه روزی جهادی، تواضع، اخلاق، مهربان به همه اقشار، بی تکلف و بدون تکبر، عاشق ولایت، رهبری و انقلاب، ولایت پذیر و خط قرمز بودن اطاعت از ولایت و رهبری معظم و نظام از ویژگی های او بود.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به خاطره ای از ولایت مداری مرحوم حجت الاسلام عباسی اظهار داشت: روزی که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در سال۸۸ و بعد از فتنه در نماز جمعه سخنرانی داشتند و خطبه می خواندند، اخبار بخش هایی ازخطبه ایشان را پخش کرد که رهبر انقلاب خطاب به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف فرمودند: ای سید و سالار ما تو برس به داد ما... ما همان موقع سر سفره ناهار بودیم که گریه شیخ حمزه شروع شد. وقتی رهبری فرمودند «جان ناقابل و اندک آبرویی دارم...» مثل زن جوان مرده گریه می کرد و ضجه می زد و ما همه گریه کردیم، ولی من و پدر حجت الاسلام عباسی، شیخ حمزه را آرام می کردیم؛ اما او دیگر نتوانست غذا بخورد و نیم ساعتی برای مظلومیت رهبری گریه کرد.

ارسال نظرات