۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۴۱۳۲۴

کسب ۶ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان ایران

کسب ۶ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان ایران
روز نخست رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا با کسب ۶ مدال رنگارنگ برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

روز نخست پنجمین دوره مسابقات تکواندو نونهالان آسیا از صبح امروز (چهارشنبه ۱۵ شهریور ) در بیروت برگزار شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز شدند. 

در رقابت‌های امروز، سیدمحمد عبداللهی در رده قدی ۱۵۲ سانتی متر، با شکست نمایندگان اردن، کره‌جنوبی و قزاقستان به مدال طلا دست یافت. سیده‌فاطمه زهرا باقری در رده قدی ۱۴۸ سانتی‌متر پس از برتری مقابل حریفانی از قرقیزستان، قزاقستان و لبنان دومین مدال طلای نمایندگان کشورمان را کسب کرد. 

در رده قدی ۱۴۴ سانتی‌متر، فاطمه حسن‌زاده پس از برتری مقابل تکواندوکارانی از لبنان و تیم پناهنگان به دیدار نهایی راه یافت، اما در فینال مغلوب حریفی از قزاقستان شد و به مدال نقره رسید. امیر عباس‌نصیری در رده قدی ۱۶۰ سانتی‌متر، نمایندگان قزاقستان، هنگ‌کنگ و فلسطین را شکست داد، اما در دیدار نهایی مغلوب نماینده کره‌جنوبی شد و به مدال نقره رسید. 

اسما خرمی در رده قدی ۱۵۲ سانتی‌متر، با برتری مقابل تکواندوکار هنگ‌کنگی و شکست مقابل نماینده قزاقستان به مدال برنز دست یافت. در رده قدی ۱۵۶ سانتی‌متر محمدحسین منتظری با یک برد مقابل نماینده هند و شکست مقابل حرفی از اردن به مدال برنز رسید. 

در رده قدی ۱۴۸ سانتی‌یمتر، محمدپارسا رمضانی بعد از شکست نماینده هنگ‌کنگ مقابل نماینده هند مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ارسال نظرات