۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۴۱۶۲۲

مراسم رحلت پیامبر اکرم در کرمانشاه برگزار می شود

مراسم رحلت پیامبر اکرم در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام عبدی گفت: مراسم رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در مسجد جامع برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تسلیت رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: مراسم عزاداری و سوگواری بیست‌ و هشتم صفر روز پنجشنبه، بیست و سوم شهریورماه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: این مراسم با حضور هیئات مذهبی، نیروهای مسلح و مردم متدین کرمانشاه ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع آغاز و در این مسجد با سخنرانی حجت‌الاسلام جلیلیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همراه خواهد بود.

وی گفت: در این مراسم علاوه بر قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص)، مداحی و ذکر مصیبت در وصف پیامبر، نماز ظهر و عصر نیز به امامت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدی در ادامه اشاره ای هم به برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت امام رضا(ع) در شهر کرمانشاه داشت و افزود: این مراسم نیز از ساعت 10 صبح روز شنبه همزمان با ۳۰ صفر در مسجد جامع شهر کرمانشاه با سخنرانی حجت‌الاسلام حمزه محمدی و حضور خادمیان امام ‌رضا(ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به لطف خداوند متعال و همت عاشقان اهل بیت مراسم ایام محرم و صفر هرسال باشکوه برگزار می شود، افزود: وجود نازنین رسول گرامی اسلام و اهل بیت علیه السلام مهمترین کانون وحدت مسلمانان عالم محسوب میشود، پس در راستای مقابله با توطئه های دشمنان به ویژه امریکا وصهیونیست و اهانت های انجام شده به ساحت مقدس آن حضرت باید این مراسمات با تمام توان و هر چه با شکوهتر برگزار شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان از عموم مردم مومن کرمانشاه دعوت کرد تا در این مراسم سوگواری حضور یابند./1400/

ارسال نظرات