۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۴۱۷۵
رییس سازمان جوانان استان قم:

20 درصد از تشکل های غیر دولتی قم طلبگی هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان جوانان استان قم گفت: 20 درصد تشکل های غیردولتی تحت نظارت و حمایت سازمان جوانان استان طلبگی هستند.
طلبه حوزه علميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید عباس جوهری رییس سازمان جوانان استان قم، روز یک شنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلیمن حسینی بوشهری، امام جمعه موقت قم، با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این سازمان اظهار داشت: بیش از 140 تشکل غیر دولتی ثبت شده تحت نظارت و حمایت سازمان جوانان استان قم مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 28 تشکل طلبگی هستند.

وی با بیان اینکه این تعداد شامل 20 درصد تشکل های غیر دولتی قم می شود گفت: تشکل های طلبگی تحت نظارت سازمان جوانان قم از فعال ترین تشکل ها هستند و طلاب در این تشکل ها با جدیت و اهتمامی که در کار شان دارند تاکنون توانسته اند اقدامات و فعالیت های خوبی را انجام دهند.

جوهری اضافه کرد: تشکل های غیر دولتی استان قم در کشور نمونه و برتر هستند و خوشبختانه تشکل های طلبگی نیز سهم بسزایی در رتبه استان داشته اند و موفقیت های زیادی را از آن خود کرده اند.

رییس سازمان جوانان استان قم در بخش دیگری از سخنانش در ادامه سامان دهی فعالیت تشکل های عیر دولتی را از جمله سیاست های اصلی این سازمان دانست و تاکید کرد: با توجه به نگاه مثبت دولت به امور فرهنگی و سیاست واگذاری امور به بخش خصوصی ما شاهد ورود تشکل های غیر دولتی در عرصه فرهنگی استان قم هستیم.

وی روند ثبت تشکل های غیر دولتی فرهنگی در قم را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: خوشبختانه سازمان جوانان استان قم توانسته است با برنامه ریزی مناسب فعالیت ها و اقدامات بسیار خوبی را انجام دهد.

جوهری گفت: هم اکنون بیش از 60 تشکل اعتقادی و مذهبی در قم مشغول فعالیت است و این تشکل ها توانسته اند با برنامه ریزی مناسب منشا خیر و برکت باشند.

وی در ادامه از کسب رتبه های برتر توسط جوانان نخبه قمی در جشنواره های مختلف خبر داد و اظهار داشت: تشکل های قم در جشنواره سراسری اتفاق در بین تمامی استان های کشور رتبه اول را بدست آورده اند و همچنین استان قم در جشنواره حضرت علی اکبر نیز این رتبه را تکرار کرده است.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار همچنین دبیران تشکل های غیر دولتی استان قم گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند. /924/پ202/ص

ارسال نظرات