۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۴۱۸۵۷
به همت سربازان گمنام امام زمان؛

عامل فراخوان دعوت به اغتشاش در سرپل‌ذهاب دستگیر شد

عامل فراخوان دعوت به اغتشاش در سرپل‌ذهاب دستگیر شد
به همت سربازان گمنام امام زمان (عج)، یکی عوامل فراخوان به اغتشاش در شهرستان سرپل‌ذهاب دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به همت سربازان گمنام امام زمان (عج)، یکی عوامل فراخوان به اغتشاش در شهرستان سرپل‌ذهاب دستگیر شد.

امیر فیضی، دادستان عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب با تایید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از عاملان فراخوان به تجمع غیرقانونی و اغتشاش با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان دستگیر شد.

فیضی افزود: شخص دستگیر شده از عاملان دعوت و تحریک مردم برای تجمع های غیر قانونی و اغتشاش در شهرستان بوده که در راستای حفظ نظم و امنیت عمومی جامعه و مقابله با هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه دستگیر شده است.

دادستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه، حفظ امنیت مردم و صیانت از حقوق شهروندی و کرامت انسانی خط قرمز ما است، بیان کرد: به همه معاندان و افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و اخلال در نظم عمومی جامعه را دارند هشدار می دهیم در هر کجا باشند مورد رصد جامعه اطلاعاتی شهرستان هستند و در راستای صیانت از حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی و امنیت مردم با این گونه افراد به طور قاطع توسط دستگاه قضا برخورد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: دستگاه های امنیتی با پشتوانه دستگاه قضایی با افرادی که قصد ایجاد اخلال در جامعه و امنیت را داشته باشند برخورد خواهند کرد.

فیضی افزود: از تمام مردم شهرستان می خواهیم که هرگونه گزارش و اخبار مردمی و موارد مشکوک را با شماره تماس های ۱۱۰نیروی انتظامی، ۱۱۳ستاد خبری اداره اطلاعات و ۱۱۴ ستادخبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن بررسی و پیگیری شود./1400/

ارسال نظرات