۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۷۴۱۹۱۷
امام جمعه کرمانشاه:

خدمت به نیازمندان سیره اسلام است

خدمت به نیازمندان سیره اسلام است
کرمانشاه ـ آیت الله علما با اشاره به جایگاه با اهمیت کمک به نیازمندان در اسلام، گفت: خدمت به نیازمندان و قشر ضعیف، سیره اسلام و ائمه اطهار(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در مراسم «طرح مهر تحصیلی» ضمن تقدیر از مسئولین اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در برنامه ریزی و تدارک بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان مستعد، در سخنانی اظهار داشت: این سیره اسلام است که به داد ضعفا و محرومان برسیم و با نگاهی به زندگی ائمه اطهار(ع) می بینیم که عمر شریفشان باخدمت به نیازمندان سپری گردید و این یعنی همه ما باید ادامه دهنده راه این بزرگان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه افزود: کرمانشاه از دیرباز موقوفات زیادی داشته که بسیاری از آن ها مربوط به خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) بوده است و این ارادت مردم استان به ائمه اطهار(ع) بویژه امام حسین(ع) را می رساند و بحمدالله امروز هم مردم استان با پذیرایی از زائرین اربعین حسینی(ع) عشق و ارادت خود را نشان دادند.

آیت الله علماء گفت : ایران امروز در دنیا زبانزد است و این به لطف رهبری حکیمانه امام خامنه ای است و ما باید این را برای نسل جوان تبیین کنیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز هرکدام از ما باید با تمام وجود هر خدمتی که می توانیم برای این نظام انجام دهیم زیرا این نظام با دلسوزی و فداکاری و ایثار به اینجا رسیده است./1400/

ارسال نظرات