۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۴۱۹۳۱
امام جمعه شهرکرد:

مجمع نمایندگان طلاب ارتباط خود را با ارکان حوزه تقویت کند

مجمع نمایندگان طلاب ارتباط خود را با ارکان حوزه تقویت کند
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس مجمع نمایندگان طلاب تأکید کرد که این نهاد حوزوی باید ارتباط خود با ارکان حوزه را تقویت کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طی گفت وگوی تلفنی رئیس مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، وی گفت: مجمع نمایندگان طلاب، ماهیتی در تسهیل امور طلاب جهت حمایت از فعالیت های علمی و رفع نیازهای مادی ایشان دارد و وجود چنین مجمعی کاملا محسوس است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این مجمع در چهارچوب اساسنامه خود، نقشی اساسی در حوزه های علمیه داشته و باید ارتباط خود با ارکان حوزه را با قوت به پیش ببرد.

امام جمعه شهرکرد ضمن تقدیر از فعالیت‌های مدیر حوزه‌های علمیه، ابراز داشت: مجمع نمایندگان طلاب باید با طرح ها و ایده های خود زمینه رشد و بالندگی بیشتر حوزه را فراهم نموده و با راهکارهای خود، خلأهای موجود را جبران نماید.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز در این گفت وگو، ضمن بیان گزارشی از فعالیت ها، برنامه ها، کمیسیون ها و مجمع عمومی نمایندگان طلاب و ضمن تقدیر از فعالیت نمایندگان طلاب استان چهارمحال و بختیاری، اظهار امیدواری کرد این مجمع بتواند در خدمت رسانی به طلاب و فضلا، نقشی پررنگ ایفا نماید.

ارسال نظرات