۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۴۱۹۶۲

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان
رشیدی از اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان خبر داد و گفت: در این ایام بیش از هزار برنامه در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محسن رشیدی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با سراسر کشورهمایش تجلیل از پیشکسوتان در خرم آباد و شهرستان های استان برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان افزود: برنامه های دفاع مقدس با شعار«ما متعهدیم»، با همکاری نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی برگزارمی شود.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان، گفت و گوی ویژه خبری، رژه نیروهای مسلح در خرم آباد و بروجرد و رژه نیروهای مسلح در شهرستان ها را از جمله نامه های هفته دفاع مقدس در استان لرستان عنوان کرد.

رشیدی با اشاره به اینکه سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه توسط فرماندهان سپاه، رونمایی از موسیقی با کلام در صدا و سیما از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان لرستان است، اظهارکرد: زنگ مقاومت در مدارس نیز با حضور روایتگران در این ایام برگزار می شود.

رشیدی بزرگداشت عملیات کمان ۹۹، برگزاری نمایشگاه و مسابقه قصه گویی با همکاری کانون پرورش فکری را از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان لرستان خواند و گفت: تجلیل از نخبگان علمی و راه یافتگان به دانشگاه از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان لرستان است.

وی به برگزاری جشنواره فانوس اشاره کرد و گفت: این جشنواره طی سالروز شهادت امام حسن عسکری در دوم مهر ماه برگزار می شود.

برگزاری همایش بزرگداشت شهدای سرباز در هفته دفاع مقدس

رشیدی یادآور شد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش بزرگداشت شهدای سرباز، اجرای سرودهای خیابانی در مکان های تجمع عمومی توسط آموزش و پرورش از دیگر برنامه ها است.

وی با بیان اینکه از سوم مهر ماه طی سه روز طرح اجرای سرودها و نواهای بین المللی در استان برگزار می شود، عنوان داشت: در هفته دفاع مقدس همایش نقش پدافند غیرعامل در اقتدار ملی با همکاری استانداری لرستان در خرم آباد برگزار می شود.

رشیدی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس پروژه های عمرانی ومحرومیت زدایی در استان افتتاح می شود، گفت: همچنین در این ایام ویژه طلاب و روحانیون همایشی با عنوان جنگ ترکیبی، استکبار ستیزی و دشمن شناسی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگی با عنوان جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب باحضور بیش از ۴ هزار جوان و نوجوان در خرم آباد برگزار می شود، ادامه داد: برپایی نماز وحدت، برگزاری نشست های بصیرتی و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان لرستان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان با یادآوری به اینکه این ایام از ۳۰ عنوان نشرهای دفاع مقدس در استان لرستان رونمایی خواهد شد، اظهارکرد: بازسازی عملیات حاج عمران در طول هفته دفاع مقدس هر شب بعد از نماز مغرب برگزار می شود.

وی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس گردهمایی رزمندگان گردان های عملیاتی استان لرستان در دوران دفاع مقدس، در خرم آباد و شهرستان های استان برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات