۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۴۱۹۶۷

پخش سریال «محرمانه» به دلیل مسابقات ورزشی به تعویق افتاد

پخش سریال «محرمانه» به دلیل مسابقات ورزشی به تعویق افتاد
مجموعه تلویزیونی «محرمانه» به دلیل پخش مسابقات ورزشی با یک هفته تأخیر از جمعه 7 مهرماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مجموعه تلویزیونی «محرمانه» به کارگردانی محمود معظمی که پیش از این قرار بود از جمعه ۳۱ شهریورماه روی آنتن شبکه سه برود، به دلیل تداخل رقابت‌های جهانی کشتی، مسابقات آسیایی هانگژو و لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. طبق اعلام جدید قرار است این سریال در ژانر جنایی، علمی از جمعه 7 مهرماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش شود.

سریال «محرمانه» پیش از این نیز قرار بود از شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ روی آنتن برود که سریال «رحیل» با توجه به درون مایه عاشورایى آن در اولویت پخش قرار گرفت و در اوایل ماه صفر از قاب شبکه سه پخش شد.

«محرمانه» به تهیه‌کنندگی سیدرامین موسوی، کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی مهدی حمزه در بستر داستانی، روایتی واقعی است از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی که توطئه مغرضانه دشمن را در بر دارد تا با ایجاد اختلال، مانع از دست‌یابی ایران به موفقیتی بزرگ شوند.

در سریال «محرمانه» بازیگران زیادی به ایفای نقش می پردازند. بازیگرانی همچون لاله اسکندری، علیرام نورایی، نسیم ادبی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، ایرج نوذری، رحیم نوروزی، رضا توکلی، رویا میرعلمی، کمند امیرسلیمانی و... و نیز جمعی از بازیگران ترکیه، هلند و آفریقایی ایفای نقش می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «محرمانه» تولید مشترک صداوسیما و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی پس از پایان پخش سریال «رحیل» از جمعه 7 مهرماه به آنتن شبکه سه می‌رسد.

ارسال نظرات