۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۷۴۱۹۷
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:

مسؤولان و مردم هوشیاری خود را نسبت به توطئه‌های دشمن حفظ کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان اظهار داشت: دشمنان‌ ‌اهداف شوم خود را آشکار کرده و مشخص شد که آنان ولایت فقیه را نشانه گرفته‌‌اند.
راهپيمايي مردم ولايتمدار اهواز در اعتراض به هتک حرمت روز عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مهندس علی‌اصغر وحیدی، معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان، روز گذشته در نشست شورای اداری استان خوزستان به فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: همه دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام دهه فجر معنویت ‌در مبارزات را به نسل جدید منتقل کنند.

وحیدی با بیان این‌که دشمنان نظام، در پی آن هستند که از ایام انقلابی علیه انقلاب اسلامی استفاده کنند، گفت: باید ارکان نظام و مردم هوشیاری خود را نسبت به توطئه های دشمن حفظ کنند.

مسؤول ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان به همزمانی ایام دهه فجر با اربعین حسینی‌ اشاره کرد و اظهار داشت: قیام ملت ایران در سال 1357 برگرفته از معارف اسلامی و قیام امام حسین‌(ع) بود که باید تلاش کرد ابعاد معنوی آن به نسل های آینده انتقال یابد.

وی به حوادث شوم در ایام انقلابی سیزدهم آبان، شانزدهم آذر، روز قدس و عاشورای حسینی‌ از سوی دشمنان و منافقان کوردل ‌اشاره‌ کرد و گفت: دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی، برای مردم آشکار شده است و به این دلیل باید مردم بیش از پیش در صحنه‌ها ظاهر شوند تا دشمنان اجازه حضور در جامعه را پیدا نکنند.

مسؤول ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان به حوادث روز عاشورا اشاره و خاطر‌نشان کرد: دشمنان به صورت علنی اهداف شوم خود را آشکار کرده و مشخص شد که آنان ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند.

معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این‌که تنها راه مقابله با دشمن حضور مردم در صحنه‌های اجتماعی است اضافه کرد: مدیران باید با برگزاری برنامه‌های پر محتوا در راستای انتقال دستاوردهای انقلاب و تبیین ارزش‌های نظام به نسل سوم تلاش کنند./945/پ202/س
ارسال نظرات