۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۴۱۹۷۹
معرفی کتاب؛

کتاب"درست مثل یک زن" منتشر شد + لینک

کتاب
کتاب"درست مثل یک زن" نوشته خانم حاجی‌علیان توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام در ۱۸۸ صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب"درست مثل یک زن" نوشته خانم حاجی‌علیان توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام در ۱۸۸ صفحه به روایت تجربه‌‌های مؤثر زنانی معمولی از جنس همین مردم در شهر قم می‌پردازد که در عین سادگی در کنار هم جمع شدند و توانایی‌هایشان را خالصانه به توان هم رساندند و با ازخودگذشتگی و ایثار به کمک مردم شتافتند تا شاید مرهمی اندک بر دردهای انبوه آن‌ها باشند.

تجربه‌نگاری مهارتی ارزشمند است که باعث ثبت درس‌های روزگار برای ما می‌شود. ثبت تجربه‌ها می‌تواند سرمشقی برای آیندگان و مانع تکرار اشتباه‌ها و پلی از دانش برای رد شدن از سختی‌ها باشد. ثبت تجربه‌های «فعالیت‌های جهادی گروه بانوان فی‌سبیل‌الله در بحران کرونا» یکی از این موارد است.

کتاب

تجربه‌‌های گروه جهادی بانوان فی‌‌سبیل‌‌الله که از محتوای گفت و گو با اعضای این گروه به دست آمده، در 6 فصل، لوازم مفهومی مطالعه پیاده‌روی اربعین، شکل‌گیری گروه جهادی فی‌سبیل‌الله، اهداف و محورهای عملیات، اصول مدیریتی فعالیت جهادی، فعالیت‌های گروه بانوان جهادی فی‌سبیل‌‌الله، آسیب‌ها و مشکلات و پیشنهادها  سامان یافته است.

ممکن است افرادی بخواهند کنشگری اجتماعی داشته باشند، ولی یا اعتمادبه‌نفس لازم را ندارند و یا نمی‌‌دانند چطور و از کجا باید شروع کنند؛ ازاین‌‌رو، مطالعه احوال و تجربه‌‌های شخصیت‌های این اثر، می‌تواند سرمشقی برای آن‌ها باشد.

علاقمندان جهت خرید این کتاب می توانندبه نشانی اینجا مراجعه کنند.

ارسال نظرات