۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۴۲۰۰
اسفندماه؛

نمایشگاه دستاوردها و عملکرد حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان از برگزاری نمایشگاه دستاوردها و عملکرد حوزه علمیه اصفهان در اسفند ماه خبر داد.
مدرسه علميه ملا عبدالله اصفهان
محمد رضا مسقطیان، مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اسفند ماه در محل این مرکز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی به طلاب و فصلای حوزه علمیه اصفهان در زمینه های خدماتی مرکز در پنج سال گذشته و بررسی وضعیت موجود و همچنین در معرض قرار دادن چشم انداز آینده مرکز و مدارس تحت پوشش آن برگزار می‌شود.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان توزیع بروشور های عملکرد مرکز ابراز داشت: این نمایشگاه به صورت دو طرفه آماده دریافت نظرات طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های آینده این مرکز خواهد بود.

مسقطیان با بیان این که مخاطب این نمایشگاه طلاب و فضلای حوزه علمیه خواهند بود، افزود: در سالهای آینده نمایشگاه‌هایی با هدف اطلاع رسانی به عموم مردم و رسانه ها بر پا می شود.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه 13 غرفه در نظر گرفته شده است و افزون بر اطلاع رسانی معاونت ها در غرفه های جداگانه، برگزاری نمایشگاه و فروشگاه اقلام فرهنگی، کتاب و نرم افزار های اسلامی با تخفیف ویژه، نیز در کنار آن دایر خواهد شد./965/پ202/ص
ارسال نظرات