۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۷۴۲۰۶۴
فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب‌:

معلمان برای افزایش آگاهی بخشی نسل جدید تلاش کنند

معلمان برای افزایش آگاهی بخشی نسل جدید تلاش کنند
کرمانشاه ـ سرهنگ یوسف‌وند گفت: معلمان باید نسبت به افزایش آگاهی بخشی نسل جدید تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه جهاد تبیین و دوره توانمندسازی مدیران امروز با محوریت هویت اسلامی زن مسلمان که به مناسبت بازگشایی مدارس در سالن فرهنگیان اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

سرهنگ بهزاد یوسف‌وند، فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌‌آبادغرب امروز در این جلسه اظهار کرد: معلمان باید با آگاهی از مسائل تاریخ گذشته و روز دنیا و جامعه، دانش‌آموزانی را تربیت کنند که در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی ایران باشد و آموزش و پرورش ایران باید به جایی برسد که برای کشورهای دیگر الگو باشد.

وی عنوان کرد: سال گذشته دشمن همه نیروهای خود را پای کار آورد تا هویت و ارزش‌های جامعه را از بین ببرد و ما باید بسیار بر روی مسئله فرهنگ کار کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌ آبادغرب خاطرنشان کرد: ایستادگی در جمهوری اسلامی سبب حفظ ارزش خانواده و زن شده، اما بسیاری از جوانان و نوجوانان نسبت به این موضوع آگاهی ندارند که معلمان باید نسبت به افزایش آگاهی بخشی نسل جدید تلاش کنند.

مجتبی عبدی رئیس آموزش و پرورش اسلام‌‌آبادغرب در ادامه عنوان کرد: سیاست درستی در دولت سیزدهم بر آموزش و پرورش حاکم است، آیت‌الله رئیسی هزینه‌های آموزش و پرورش را هزینه نمی‌داند و از آن به عنوان یک نوع سرمایه‌گذاری یاد کرده و این یک نوید خوب برای در پیش گرفتن بهره‌وری است.

وی گفت: ما باید از آنچه که داریم، از تجهیزاتی گرفته تا نیروی انسانی، فضای آموزشی و از هم مهمتر زمان باید حداکثر استفاده را کنیم.

عبدی عنوان کرد: رکن اصلی مدرسه مدیر مدرسه است و اولین کاری انجام می‌شود انتخاب مدیر و بعد معاون و معلمان است.

وی افزود: شروع مدارس باعث ایجاد تازگی در جامعه و شور و نشاط مدرسه به عنوان یک مکان فرهنگی سبب نشاط برای دانش‌آموزان است./1400/

ارسال نظرات