۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۴۲۱۸۰
به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)؛

نشست نقد و بررسی کتاب «کبوتر کاغذی» برگزار می‌شود + لینک

نشست نقد و بررسی کتاب «کبوتر کاغذی» برگزار می‌شود + لینک
به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، نشست نقد و بررسی کتاب «کبوتر کاغذی» با حضور خانم مدرس پور، نویسنده اثر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، انتشارات جمکران، ستاد کنگره شهدای استان و خانه مطبوعات قم، نشست نقد و بررسی کتاب «کبوتر کاغذی» با حضور لیلا مدرس پور، نویسنده اثر و سعادت سادات جوهری، نویسند و شاعر و جمعی از اعضای کودک و نوجوان به میزبانی کتابخانه عمومی ریحانه النبی (س) برگزار می شود.

رمان «کبوتر کاغذی» ماجرای نامه ای کوچک به اسم نامک است که توسط دختری به اسم نرگس که دریک روستای کویری زندگی می کند نوشته شده است. این کتاب با موضوع ارتباط با امام زمان (علیه السلام) است و کودکان را در قالب رمانی ماجراجویی با مفهوم دعا و توسل آشنا می کند. رمان «کبوتر کاغذی» با تصویرگری تکتم ملانوروزی ویژه گروه سنی دبستان برای اولین بار در سال 1401 توسط انتشارات جمکران چاپ شده است.

علاقه مندان جهت حضور در این نشست می توانند روز دوشنبه 3 مهر ماه 1402، ساعت 10 صبح در کتابخانه عمومی ریحانه النبی (س) (واقع در خیابان شهید کلهری، کوچه 45، جنب بوستان اطلس) حضور بهم رسانند و برای تهیه کتاب می توانند به نشانی اینجا مراجعه کنند.

ارسال نظرات