۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۴۲۱۸۹
نمایندگان طلاب زنجان:

نهادهای امنیتی با جدیت تمام، جوانب شهادت حجت الاسلام اعتبار را پیگیری کنند

نهادهای امنیتی با جدیت تمام، جوانب شهادت حجت الاسلام اعتبار را پیگیری کنند
نمایندگان طلاب زنجان در پی شهادت مدیر مدرسه علمیه قیدار در پی شهادت حجت‌الاسلام اعتبار پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی شهادت حجت‌الاسلام و المسلمین اعتبار، رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قیدار که حین اقامه نماز ظهر در مسجد شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده با شلیک مستقیم گلوله به شهادت رسید.

اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان زنجان، حجج اسلام اسکندری، فتحی، صیادی، جعفری بدین مناسبت پیامی را به این شرح صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

منَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.

با نهایت تاسف و تاثر خبر شهادت فاضل ارجمند و مهاجر الی الله، سرباز حضرت ولیعصر (عج)جناب حجت الاسلام و المسلمین اعتبار رضوان الله تعالی علیه را دریافت کردیم.

بی‌شک خداوند متعال به خون شهدای محراب برکت داده و جوشش خون ایشان در کنار خون شهدای امنیت و مدافعان حرم، پرچم پرافتخار اسلام و معارف قران و اهلبیت علیهم السلام را در قله های جهان بر افراشته خواهد داشت.

قطعا پاداش عالم وارسته ای که برای کمک و نصرت دین خدا از وطن خود در بهبهان خوزستان به قم و بعد از سالیان سال تلمذ و کسب معارف و فضائل علمی و اخلاقی، جهت نشر معارف دین و اهلبیت علیهم السلام و تربیت انسانهای پاک و با تقوا به استان زنجان هجرت کرده را کسی جز خود خداوند نمیتواند محاسبه نماید که خود خداوند فرمود « فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ...».

شهادت آن عالم مجاهد در عرصه علم و دین و اخلاص و عمل را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و مردم شریف و حسینی استان زنجان، خانواده محترم، فرزندان و دوستان و شاگردان ایشان و اهالی منطقه خدابنده تسلیت عرض می‌کنیم. از خداوند متعال علوّ درجات را برای ایشان و صبر جزیل برای خانواده بزرگوار و فرزندان خردسالشان مسئلت داریم.

با توجه به روایت های مختلف درباره این حادثه دردناک، از نهادهای محترم امنیتی با جدیت تمام تقاضا داریم با نهایت سرعت و دقت همه جوانب این حادثه را پیگیری کنند و نتیجه بررسی را سریعتر به اطلاع مردم عزیز برسانند.

از طرف اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان زنجان

ارسال نظرات