۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۴۲۳۰۳
امام جمعه شهرستان هرسین:

تربیت برگرفته از ماهواره و فضای مجازی آینده دانش آموزان را از بین می برد

تربیت برگرفته از ماهواره و فضای مجازی آینده دانش آموزان را از بین می برد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضایی گفت: اگر تفکر شما برگرفته از تربیت ماهواره و فضای مجازی باشد دانش آموزان موفقی نخواهید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با حضور امام جمعه، فرماندار، و مسئولین شهرستان و به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس زنگ ایثار و مقاومت در مدارس هرسین نواخته شد.

حجت الاسلام رضایی در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مواردی که مایه عبرت برای ماست اثر دفاع مقدس بر روند آموزش در تاریخ مدارس است، در طول انفلاب اسلامی بیش از ۳۶هزار دانش آموز شهید تقدیم انقلاب شده است.

امام جععه هرسین افزود: زنگ دفاع مقدس که نواخته می‌شود در واقع تلنگری برای ماست که دانش آموزی مثل شهید فهمیده و شهید بهنام محمدی و شهید لنذی را تقدیم انقلاب کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما به دانش آموزان عزیز این است که آینده این کشور در دستان شماست ولی اینکه چگونه شما آینده را رقم بزنید و چه نسلی را تربیت کنید و مدیریت کنید خیلی مهم است.

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: توصیه‌ای هم به معلمان عزیز داریم، اینکه اگر در کنار آموزش نسبت به تقویت فکری و معنوی دانش آموزان غفلت کنیم در واقع دانش آموز موفقی را تحویل جامعه نداده‌ایم دشمن تمام تلاش خود را در فضای مجازی انجام می‌دهد که شما در فضای واقعی به گونه‌ای دیگر عمل کنید.

امام جمعه هرسین افزود: اگر تفکر شما برگرفته از تربیت ماهواره و فضای مجازی باشد دانش آموزان موفقی نخواهید شد، دشمن دشمنی می‌کند ولی مربیان و اولیاء اگر نسبت به این آسیب دغدغه‌مند ورود نکنند قطعا در آینده دانش آموزان نقطه روشنی نخواهیم داشت./1400/

ارسال نظرات