۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۷۴۲۳۷
امام جمعه موقت اهواز:

خوزستان دژی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز گفت: شهری همچون اهواز‌ که زمانی مرکز حضور آمریکایی‌ها بود، امروز بیش از سیصد مسجد فعال دارد.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام احمد‌رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، روز گذشته در حاشیه دیدار جمعی از رؤسای دانشگاه‌های تهران با آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: استان خوزستان، دژی برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی و نظارت بر حوزه های علمیه خوزستان یکی از مصادیق عمار بودن زمانه را شخصیت آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد و ابراز داشت: ایشان که به عنوان یکی از استوانه های علم و فقاهت هستند، در قبل ‌و بعد از انقلاب همواره در کنار مردم به حمایت از ولایت فقیه و ارزش های اسلامی پرداخته است.

وی به حضور بیگانگان در زمان رژیم ستم‌شاهی در اهواز اشاره کرد و ابراز داشت: اهواز‌ی که زمانی مرکز حضور آمریکایی ها بود و دریغ از مسجدی که علما و روحانیان بومی در آن حضور داشته باشند، امروز بیش از سیصد مسجد فعال دارد.

حجت الاسلام حاجتی افزود: حوزه علمیه خوزستان به برکت نماینده ولی فقیه در ‌استان‌ خوزستان به درجاتی از پیشرفت رسیده که جزء شش حوزه علمیه رسمی مطرح در کشور به شمار می‌آید.

مسؤول دفتر نمایندگی و نظارت بر حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان این‌که ما در حوزه علمیه خوزستان بحران پذیرش طلبه داریم، افزود: در آزمون ورودی حوزه علمیه، دوهزار داوطلب داشتیم؛ اما متأسفانه به دلیل محدود بودن ظرفیت پذیرش، افراد معدودی را پذیرفتیم./945/پ202/س


ارسال نظرات