۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۷۴۲۴۳۰

آغاز به کار دوازدهمین اجلاس خبرگان رهبری

آغاز به کار دوازدهمین اجلاس خبرگان رهبری
دوازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) باسخنرانی آیت الله جنتی آغاز شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در آیین آغاز به کار دوازدهمین اجلاس خبرگان رهبری در دوره پنجم با تبریک روز به امامت رسیدن امام زمان (عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: جامعه اسلامی یعنی جامعه امن و باید اخلاق، اموال و آبروی مردم حفظ شود و در امنیت و سلامت باشد.

آیت الله جنتی تصریح کرد: روز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) روز بسیار مبارکی است که شایسته است به عنوان یکی از مهم ترین اعیاد بزرگ دانسته شود.

رییس مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و با اشاره به این که خون شهدا، تضمین کننده تداوم حرکت آنهاست افزود: از خداوند بزرگ می خواهیم توفیق تبعیت از راه شهدا را به ما عطا فرماید.

آیت الله جنتی در ادامه با اشاره به حدیث پیامبر که می فرماید: «المسلم من سلم المسلمون من لسانه و یده» گفت ما باید همواره رهنمودهای پیامبر گرامی اسلام و از جمله دینداری و حدیث را پیش روی خود قرار دهیم و به آن عمل کنیم. معنایی که از این حدیث بر می آید این است که جامعه ای که بر مبنای آموزه های اسلام اداره می شود جامعه امن است و در آن باید دین مردم، اخلاق مردم، آبرو و حیثیت مردم و اموال مردم در امنیت باشد و از آنها محافظت شود و در سلامت باشد.-

وی بیان کرد: ما باید قدر سلامت جامعه اسلامی را بدانیم و از سلامت دینی مالی و حیثیتی جامعه اسلامی دفاع کنیم، خداوند ان شاءالله روح شهدا را شاد نمایند و ادامه راهشان را پربرکت قرار دهد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات