۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۴۲۵۴۴

تجلیل از پدر طلبه شهید «مهدی زاهدلویی» در خبرگزاری رسا

تجلیل از پدر طلبه شهید «مهدی زاهدلویی» در خبرگزاری رسا
همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور برخی از اساتید و فضلای حوزه در محل خبرگزاری رسا از پدر شهید طلبه مدافع امنیت«مهدی زاهدلویی» تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با هفته دفاع مقدس، خبرگزاری رسا با برگزاری نشستی با حضور جمعی از علما، رزمندگان و راویان دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت.

در این مراسم همچنین پدر شهید مهدی زاهدلویی از شهدای طلبه مدافع امنیت قم که سال گذشته به دست اغتشاشگران به شهادت رسید، حاضر شد و با حضور رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مدیرعامل خبرگزاری رسا مورد تقدیر قرار گرفت.

وی که پس از خاطره گویی روحانیون دفاع مقدس سخنان خود را آغاز کرد، با قدردانی از خبرگزاری رسا، گفت: وقتی از رشادت رزمندگان دفاع مقدس می شنوم خجالت می کشم از فرزند شهید خود سخن بگویم.

وی فرزند شهیدش را متواضع، با تقوا و مردمی و اهل کمک به نیازمندان و محرومان توصیف و تصریح کرد که دیگر فرزند پسرش نیز در راه سربازی امام عصر(عج) گام برخواهد داشت.

تعداد بازدید : 0

روحانیون حاضر در این نشست با اشاره به فداکاری شهید زاهدلویی، رتبه شهید را بسیار بالا خواندند و از خانواده وی تقدیر کردند.

داود شمس مسؤول بسیج رسانه قم نیز در این نشست ضمن تشکر از خبرگزاری رسا، اهتمام رسانه ها به شهدا را ارزشمند دانست و تجلیل از شهدا را امری پسندیده عنوان کرد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین لونی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین، حجت الاسلام قربانی عضو مجمع نمایندگان طلاب و حجت الاسلام نریمیسا رزمنده و آزاده دفاع مقدس حضور داشته و به خاطره گویی پرداختند.

ارسال نظرات