۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۴۲۸۰۹
نماینده فعالان مردمی اربعین در ستاد مرکزی اربعین:

امکانات موجود در مسیر اربعین با ابتدای انقلاب قابل مقایسه نیست

امکانات موجود در مسیر اربعین با ابتدای انقلاب قابل مقایسه نیست
حاج حسین یکتا گفت: اگر مقایسه‌ای نسبت به سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی انجام دهیم، متوجه می شویم که امروز امکانات بیشتر است و باید قدردان خدمت به زائرین اربعین باشیم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حاج حسین یکتا در گردهمایی خادمان ستاد مردمی اربعین ۱۴۰۲ که در سالن همایش‌های ساختمان سرچشمه برگزار شد، اظهار کرد: شکرگذار خداوند هستیم که خون‌های ریخته شده دوران دفاع مقدس ثمر داد و امروز راه کربلا باز شده است.

وی با اشاره به اینکه کمبود و کسری‌هایی وجود دارد، مطرح کرد: اگر مقایسه‌ای نسبت به سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی انجام دهیم، متوجه خواهیم شد که امروز امکانات بسیاری فراهم شده است و باید قدردان توفیق خدمت به زائرین اربعین حسینی باشیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) جامعه فعالان اربعین با بیان اینکه امروز اربعین در هر جمعی یک معنی دارد، عنوان کرد: اعتقاد ما نیز بر این است که اربعین یک امر تربیتی، تمدنی، جهانی، شبکه‌سازی بزرگ مجمع خیرین جهان اسلام و آمادگی برای ظهور است.

وی ادامه داد: اگر این اعتقاد را داریم باید ایمان راسخ، اخلاص خاص و دل‌های بزرگی داشته باشیم وگرنه نمی‌توانیم به رسالت خود عمل کنیم.

یکتا با اشاره به اینکه اربعین یک امر جهانی است و باید آفریقایی‌ها، شرق آسیا، اروپایی‌ها، آمریکای جنوبی‌ها و ... در این مسیر قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: تمام ما که در این مسیر قرار داریم خادم زائرین اصلی هستیم که هنوز نیامده‌اند.

امکانات موجود در مسیر اربعین با ابتدای انقلاب قابل مقایسه نیست

ارسال نظرات