۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۴۳۰۹۱
سرلشکر سلامی:

دشمن در سال ۱۴۰۱ توطئه‌های خطرناکی برای مردم داشت؛ در هیچ صحنه‌ای تسلیم نشدیم

دشمن در سال ۱۴۰۱ توطئه‌های خطرناکی برای مردم داشت؛ در هیچ صحنه‌ای تسلیم نشدیم
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که دشمنان در سال ۱۴۰۱ توطئه‌های خطرناکی را برای مردم در نظر داشتند، گفت: در هیچ صحنه‌ای تسلیم نشده‌ایم و مشکلات و جنگ‌ها را به مدد ایمان و بذل جان و مال تحت هدایت ولی فقیه پشت سر گذاشته‌ایم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، صبح امروز در اجتماع جهادگران و فعالان محرومیت‌زدایی در مجتمع فرهنگی آیه های مشهد اظهار کرد: صفوف خدمت را فشرده‌تر خواهیم کرد و حتما در صحنه‌های سخت فدایی مردم خواهیم بود و دست در دست هم جلوی همه توطئه‌ها را خواهیم گرفت.

وی با بیان این که در هیچ صحنه‌ای تسلیم نشده‌ایم و قامت رفیع ملت در هیچ حادثه سهمیگینی خم نشده است، افزود: ما همه سختی‌ها و دردها و مشکلات و جنگ‌ها را به مدد ترکیب الهی ایمان، انفاق، ایثار، بذل جان و مال تحت ضابطه و هدایت ولی فقیه پشت سر گذاشته‌ایم.

سرلشکر سلامی با اشاره به حضور جهادگران و فعالیت های محرومیت زدایی تصریح کرد: غبار فقر و محرومیت را از چهره کشور خواهیم زدود و اهدای ۲۰ هزار جهیزیه، نقطه کوچکی از یک نقشه بزرگ‌ است و این روند ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به عوامل پیروزی ملت ایران و شکست طرح های دشمن ادامه داد: این که مردم ما دیگران را به خود ترجیح می دهند و حتی وقتی خود به چیزی نیاز دارند آن را می بخشند این عامل پیروزی ماست که البته در برآورد دشمنان ما جایی ندارد، سنجش ملت ما با معیارها و مفاهیم مادی اشتباه بزرگی است که دشمن به دفعات انجام داده و به دفعات نیز شکست خورده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی از شکست ایران در این جدال ها به نتیجه نرسیدند تهاجم به حیات، زندگی و معیشت، عزت و کرامت ملت ما را نشانه گرفتند، تصور آنها این بود که اگر کشور را در محاصره و تحریم و انزوا قرار دهند، ملت ایران دچار فلج معیشتی خواهد شد و تسلیم خواست دشمنان می شود.

سردار سلامی با بیان این که خطای در محاسبات، بزرگ ترین عامل شکست دشمن در برابر ملت ایران بوده است، گفت: پیروزی برملتی که با از خود گذشتگی به میدان می آید ممکن نیست و هیچ کس نمی تواند بر انسان های از جان گذشته و مردمی که به گرد رهبر انقلاب می گردند پیروز شود.

دشمن به دنبال شکستن عزت مردم است

سردار سلامی افزود: دشمن پس از ناکامی ها میدان جدیدی را برای مقابله ملت ایران باز کرد که همان ورود به عرصه احساس و عاطفه برای شکستن عزت مردم بود.

وی با بیان این که بزرگ ترین خدمت دشمن به انقلاب اسلامی، شناساندن بدون نقاب سیمای خود به ملت ایران بود، افزود: دشمن نشان داد که چه تصویری از ملت ایران برایش مطلوب است، تصویری که در آن ملت گرفتار در بی ثباتی جهل و ظلمت و در گریز از دین و جدا شدن از خدا باشند و وحدت و هویت آنها نابود شود.

فرمانداه سپاه کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان ما سال گذشته می خواستند این تصویر را از ملت ایران بسازند و آرامش امسال محصول آن آگاهی است که توسط رهبر ما به جامعه الهام شد.

وی در ادامه افزود: ما در هیچ صحنه ای تسلیم نشدیم. ما به هیچ کس باج نداده ایم و در مقابل هیچ سختی زانو نزدیم. در فتنه‌های اخیر سیمای دشمن برای ملت ایران روشن شد و مشخص شد که آنها ملتی گرفتار در فقر، جهل، ظلمت، عدم وحدت و را برای مردم ایران می‌خواهند و در سال 1401 دشمنان توطئه‌های خطرناکی را برای مردم در نظر داشتند.

ارسال نظرات