۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۷۴۳۱۲
نماینده ولی فقیه در گیلان:

امام خمینی دین را از مظلومیت نجات داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ثابت کرد که با دین می شود دنیا را اداره کرد.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه درگیلان، روز گذشته در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروهای مسلح استان، با تبریک فرا رسیدن سی و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به این که امام راحل انسانی زمان‌شناس، شجاع، عارف، ایثارگر و فداکار بود، افزود: امام راحل تنها عالم فقیهی بود که در زمان خود با فریاد این‌که شاه دوستی یعنی غارتگری و جنایتگری در مقابل طاغوت زمان ایستاد و موفق هم شد.

امام جمعه رشت با بیان این که امام راحل از هیچ قدرتی در هراس نبود، خاطر‌نشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در عرصه علم، پاکی و طهارت فردی بی نظیر بود و سخنان ایشان همواره برای همه الگو بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام راحل تنها برای رضای خدا گام بر می‌داشت، تصریح کرد: هیچ کشور اسلامی به‌ جز کشور اسلامی ایران به رهبری امام خمینی‌(ره‌) نتوانست یک حکومت شبیه حکومت پیامبر(ص) و امام علی (ع) در جهان عرضه کند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با بیان این که امام خمینی‌(ره) با پایه‌گذاری انقلاب اسلامی، دین را از مظلومیت نجات داد، خاطر‌نشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ثابت کرد که با دین می شود دنیا را اداره کرد.

وی تنها ناجی انسان‌ها از دستان استکبار و امپریالیسم جهانی پناه آوردن به اسلام دانست و ادامه داد: دین مبین اسلام، دین کمک به محرومان و مظلومان عالم است.

نماینده ولی فقیه درگیلان ایجاد رشد فکری و فرهنگی در تمام دنیا را از برکت وجود امام‌(ره) دانست و تصریح کرد: مقاومت حزب‌الله لبنان براساس اندیشه‌های امام خمینی(ره) به وجود آمد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: پس از امام راحل، مقام معظم رهبری هدایت جامعه را به عهده گرفتند که روشنگری‌های ایشان در فتنه‌های اخیر‌ بسیار تأثیرگذار و مشهود بوده است./950/پ202/س

ارسال نظرات