۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۴۳۲۰۷
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خبر داد؛

برگزاری جشن پیروزی عملیات جبهه‌ مقاومت در سراسر کشور

برگزاری جشن پیروزی عملیات جبهه‌ مقاومت در سراسر کشور
جشن پیروزی عملیات جبهه‌ مقاومت و حماس بر علیه رژیم صهیونیستی امشب در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر شنبه ۱۵ مهر ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آیه هوالمنتقم و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین طی سخنانی بیان کرد: عملیات غرور آفرین جبهه‌ مقاومت و حماس بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی خط بطلانی بر تمامی معادلات سیاسی مستکبران کشید و عزم واراده ملت فلسطین بر آزادی قدس شریف را نشان داد.

معاون امور استانها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: وظیفه همه مسلمانان و آزادگان دنیا دفاع از فلسطین است و اسرائیل غاصب و کودک کش بداند هر گونه جنایت مرگ او را تسریع خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی عنوان کرد: از مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی استدعا داریم، امشب در مساجد سراسر کشور از خداوند قادر متعال این پیروزی مقتدرانه را شاکر بوده و برای پیروزی نهایی فلسطین و آزادی قدس شریف دست به دعا بردارند.

معاون امور استانها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: همچنین مردم عزیز و جوانان ایران اسلامی این پیروزی را در میادین اصلی شهر های کشور جشن خواهند گرفت و مردم انقلابی تهران هم در مساجد محوری و میدان فلسطین جشن پیروزی برگزار خواهند کرد.

ارسال نظرات