۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۲:۰۳
کد خبر: ۷۴۳۲۷
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور:

موضوع فتنه هنوز تمام نشده و هوشیاری و بصیرت لازمه طی کردن مسیر است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور، گفت: موضوع فتنه هنوز تمام نشده و هوشیاری و بصیرت لازمه طی کردن مسیر است .
سردار قدرت الله منصوري، فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار قدرت الله منصوری، فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور، دوشنبه در همایش فرماندهان و معاونین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهداء بخصوص شهدای وحدت استان و تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در سالجاری و بخصوص پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری شاهد حوادث عجیبی در کشور بودیم، حوادثی که از نظر کمی در تاریخ انقلاب بی نظیر و از نظر کیفی نیز خیلی از مردم فکر نمیکردند، افرادی اینگونه تغییر کرده و در مقابل قانون و ارزشها بایستند .

سردار منصوری، افزود: گر چه خواص جامعه در مواجه به این فتنه ها دچار اشتباه و تردید شدند و خوب عمل نکردند، ولی مردم با خلق صحنه های پرعظمت نظیر انتخابات دهم و حضور در راهپیمایی نهم دیماه همه برنامه ریزی های دشمنان را خنثی کردند . موضوع فتنه هنوز تمام نشده و هوشیاری و بصیرت لازمه طی کردن مسیر است .

فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور، همچنین با تشریح به مأموریت های این قرارگاه در جنوب شرق کشور گفت: گرچه از ابتدا نیز مسؤولیت های مهمی برای برقرای امنیت بر عهده سپاه قرار گرفت، لیکن از مدتی که توسعه امنیت پایدار در استان سیستان و بلوچستان به سپاه واگذار شد، قرارگاه قدس رویکرد جدیدی را در استان بنا گذاشت و آن هم ارتباط با مردم و تشکیل گروههای رزمی بومی است .

وی، با تأکید بر اینکه، مأموریت سپاه در این استان فرهنگی است، بیان کرد: مسائل فرهنگی و اشرافیت اطلاعاتی دو برنامه مهم و در اولویت قرارگاه قدس در استان سیستان و بلوچستان است .

سردار منصوری، با کم نظیر دانستن، وضعیت استان سیستان و بلوچستان از نظر جغرافیایی، جمعیت، تنوع قومی و مذهبی در کشور، خاطر نشان کرد: پیگیری مسائل اقتصادی و معیشتی، آموزشی، ارتباط با مردم، راه اندازی گروههای رزمی مردمی و برگزاری همایشهای سران طوایف و قبایل در جهت برقراری امنیت پایدار در این استان، نیازمند تلاش بیشتر پاسداران است ./940/پ202/ص


ارسال نظرات