۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۷۴۳۳۶۸
آیت الله اعرافی در پیامی به مناسبت هفته وقف تاکید کرد؛

گسترش فرهنگ وقف در راستای پیشرفت و تحقق جامعه و تمدن اسلامی

گسترش فرهنگ وقف در راستای پیشرفت و تحقق جامعه و تمدن اسلامی
مدیر حوزه های علمیه گفت: گسترش فرهنگ وقف، صلح و وصیت به خیر، پیگیری تدوین قوانین و آیین نامه های لازم از سوی سازمان اوقاف را در برخواهد داشت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه پیامی به مناسبت هفته وقف صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد پر برکت خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و اله و سلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام) در سال جاری، مطلع هفته وقف نامگذاری شده است. درود و رحمت خداوند بر همه نیک اندیشان بزرگان و در صدر آنان امام راحل (قدس سره) که انقلاب اسلامی از سنت های حسنه ایشان شمرده می شود.

امید است این منبع عظیم عرصه دین و فرهنگ با مشارکت همگان در ترویج، احیا و صیانت موقوفات، نیت های نیک اندیشان پیشین و کنونی را محقق سازد.

گسترش فرهنگ وقف، صلح و وصیت به خیر، در راستای پیشرفت و تحقق جامعه و تمدن اسلامی، تربیت و توانمندسازی نیروهای مورد نیاز عرصه وقف، بسیج مردم و گروه های جهادی در صیانت و احیای موقوفات توسط حوزه و حوزویان از سویی و شفافیت، نظارت بر اجرای دقیق نیت ها، کاهش تصدی گری، پیگیری تدوین قوانین و آیین نامه های لازم از سوی سازمان اوقاف را در برخواهد داشت.

فرصت را مغتنم شمرده و از تمام خادمان، دست اندرکاران و متولیان امر وقف صمیمانه سپاسگزارم و ضمن تبریک مجدد این ایام، سعادت دنیوی و اخروی جهان اسلام و ملت بزرگ ایران را از خدای متعال خواستارم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظرات