۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۷۴۳۴۰۳
رئیس مرکز خدمات حوزه:

افتخار ما در مرکز خدمات حوزه، خدمت به طلاب است

افتخار ما در مرکز خدمات حوزه، خدمت به طلاب است
نشست هم اندیشی نهادهای حوزوی استان مرکزی با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و با موضوع بررسی مشکلات طلاب و روحانیون استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی نهادهای حوزوی استان مرکزی با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و با موضوع بررسی مشکلات طلاب و روحانیون استان برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران، مدیر کل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل تبلیغات اسلامی نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی با بیان اینکه در مجموعه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه افتخار ما این هست که خدمتگزار طلاب باشیم، افزود: در بعضی آیات قرآن درکنار توجه به توحید و خداپرستی، بر خدمت به خلق تاکید شده و چه خدمتی بهتر از خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج).

رئیس مرکز خدمات در ادامه به شروع طرح هدفمندی معیشت طلاب از دو سال پیش اشاره کرده و افزود: در این طرح میزان دریافتی طلاب براساس امتیازات و فعالیت در شئون حوزوی اختصاص می یابد و تبعا با هم متفاوت است.

وی تعامل و هم افزائی شورای نهادهای حوزوی استان را در اجرای هرچه بهتر طرح هدفمندی بسیار موثر دانست.

حجت الاسلام عدالت مدیر مرکز خدمات استان مرکزی نیز ابراز امیدواری کرد سفرها ی استانی و برگزاری جلسات نهادهای حوزوی، می تواند بیش از پیش موجب برکت و رحمت و حمایت همه جانبه از حوزه های علمیه و جامعه هدف باشد.

ارسال نظرات