۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۴۳۴۳۲
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان تأکید کرد؛

ضرورت شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوای نماز و مهدویت

ضرورت شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوای نماز و مهدویت
حجت الاسلام چراغی بر ضرورت شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوای نماز و مهدویت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز در جلسه هماهنگی تولید محتوای محتوای دیجیتال بسیج با موضوع نماز و مهدویت با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرم آباد، با تاکید بر اینکه خروجی‌های این رویداد باید برای مقابله با دشمن استفاده شود، گفت: در این راستا باید از ظرفیت های موجود استفاده شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با اشاره به تلاش دشمن در فضای مجازی افزود: باید با تمام توان، بهره گیری از ظرفیت فکری و توجه به مسائل روز و شبهاتی که دشمن ایجاد می‌کند، در حوزه دیجیتال فعالیت شود.

وی بر ضرورت شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوای نماز و مهدویت تاکید کرد و گفت: فعالیت در این حوزه نیازمند بهره‌گیری از کار گروهی و تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی است.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان لرستان خاطرنشان کرد: باید آثار اثربخش مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در بحث نماز و مهدویت ظرفیت‌های زیادی از جمله نظام اداری و همچنین آموزش و پرورش برای کار وجود دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با تاکید بر اینکه در مدرسه باید سرمایه‌گذاری خاص داشته باشیم، گفت: تأسی به والدین در آموزش و انگیزه دادن برای نماز نقش اساسی دارد.

حجت الاسلام چراغی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه ذات انقلاب اسلامی است و پرچم انقلاب اسلامی با این نگاه برخاسته که از ارزش بالایی برخوردار است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات